פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות נושא התלונה:
בנימין טלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על סניפי סופר פארם בחולון בויצמן ובקניון חולון.
1. קניתי בושם בסך 250 ש"ח בקניון חולון, ולא קיבלתי שום דבר מהמבצעים שאתם מפרסמים - (50 ש"ח מתנה לקניה הבאה בקוסמטיקה)
בנוסף היחס בסניף ממש מגעיל, בושה וחרפה של המוכרות שצריך להתחנן שיעזרו לבחור בושם, בקושי מתייחסים, והתורים בקופות מפוצצים צריך לחכות הרבה זמן, ולא היה דוגמיות לבשמים שרציתי לקנות
2. הייתי בסניף ויצמן בחולון שאלתי את המוכרת בקוסמטיקה על המבצע של קבלת 50 ש"ח מתנה - היא אפילו לא יודעת על המבצע
זה ממש לא בסדר . אבקש פיצוי על עוגמת הנפש וקבלת שובר לקניה בקוסמטיקה
אבקש את תגובתכם והתנצלותכם בנושא בטרם מכתב זה יישלח למועצה לצרכנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את התלונה שלעיל.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות ללקוחותינו וכן מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שהתחייב ונטל על עצמו את כללי אמון הציבור.
מבירור שנערך בעקבות תלונה זו, בהתאם לחשבונית הרכישה שהוצגה ע"י הלקוחה, עולה כי הקניה נערכה ביום 25.2.09, בעוד שמבצע שוברי הקוסמטיקה החל רק ביום 5.3.09. כלומר, רכישת הלקוחה נערכה כעשרה ימים לפני תחילת מועד המבצע, ומשכך הלקוחה לא היתה זכאית לשובר שציינה.
נושא שירות העובדות, כפי שתיארה הלקוחה, הובא לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים בחברתנו, לשם עריכת בירור בנושא.
למרות האמור לעיל, מנהל הסניף ייצור קשר עם הלקוחה וישוחח עימה, וכמחווה שירותית יעניק לה שובר.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת להקנות ללקוחותינו חווית קניה מהנה איכותית והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה