פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופונים שגויים ולא מובנים נושא התלונה:
ממן מיקי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏17 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בערד כתובת:
קניון ערד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול אני וחברה קפצנו לסופר פארם לקניות ורכשנו את הסימלאק במבצע שצויין לקנות 2 מוצרי תינוקות וכך קרה רכשתי שתי מוצרשל תינוקות משחת בביבי פסטה וקם אמבט לתינוק של חברת מדלה היקרה עברתי כמובן את הכום הדרוש קניתי מה שהייתי צריכה והקופאית הנחמדה מאוד אומרת לנו שזה לא משתתף כל מוצר שהבתי לקופה לא עובר גם עיקבו אותו גם היה לי כבר אי נעימות אני לקוחה שנים של סופאר פארם וןדבר כזה לא קרה לי אנחנו במשך 40 דקות בקופה עד שהגיע אחראית שגם בדעה עם הקופאית הם מאוד נחמדות באמת אבל לא רשמתם איזה מוצרים כלולךים במבצע לא אני אשמה ובטח לא הם שלא קיבלו שום הסבר או תדריך לגבי המוצרים וזה היה ממש לא נעים חברתי הביאה שמפו לאמבט של גונסון ועוד מוצר וגם אותו סיפור היא מנהלת אילצה את המחשב לקבל את המוצרים כי אכן הם מוצרים לתינוקות וזה ממש לא בסדר או שתרשמו איזה מוצרים או תפתחו בקופה את המבצע כפי שמצויין בקופון
כפי שרשמתי בתיאור הבעיה כשאתם יוצאים במבצעים תפרטו איזה מוצרים עם בכלל קיימים כי אני הבאתי מספר מוצרים של תינוקות והם לא עברו פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את התלונה שלעיל.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים וייחודיים ללקוחותינו.

אנו מקפידים לפרט את תנאי המבצעים בכל פרסומי הרשת, על מנת למנוע אי הבנות ככל שניתן.
הצטערנו לשמוע על אי ההבנה שארעה וכן על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה, כמתואר.

בעקבות תלונה זו, המנהל המסחרי בסניף סופר-פארם ערד, שוחח עם הלקוחה, התנצל בפניה וטיפל בנושא באופן אישי.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה ולתקם את הרושם שנוצר, נשמח לשלוח לבית הלקוחה את תגובתנו בצירוף שי.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה