פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה קודמת נושא התלונה:
בנימין טלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי מס' 39021, חזרה אלי סופי מנהלת סניף סופר פארם קניון חולון,
אמרה לי שאקבל 4 שוברים ע"ס 50 ש"ח כל אחד כפיצוי, אמרה לי ללכת למח' קוסמטיקה ושם אקבל את התלושים. לא נאמר לי שאצטרך לקנות מוצרי קוסמטיקה כדי לממש את התלושים ולכן זה לא פיצוי זה רמאות אתם עובדים על אנשים פשוט עושים צחוק, למה אני צריכה לקנות בכמעט 900 ש"ח בקוסמטיקה מה יצא לי מהפיצוי הזה, אני לא צריכה אם כך את התלושים, מנהלת הסניף לא הסבירה לי כמו שצריך את העניין עם התלושים זה ממש לא בסדר
פיצוי כספי על עוגמת הנפש וביזבוז זמן פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על הרושם שהלקוחה מתארת בתלונה שלעיל.
כאמור בתגובתנו הקודמת, רכישת הלקוחה נערכה כעשרה ימים לפני תחילת המבצע.
עם זאת, כמחווה של רצון טוב, מנהלת הקוסמטיקה העניקה ללקוחה 4 שוברים, מבלי שעמדה בתנאי המבצע.
יודגש, כי בהתאם לתנאי המבצע, מימוש כל שובר הטבה בסך 50 ש"ח יתאפשר בקניה הבאה מעל 225 ש"ח במחלקת הקוסמטיקה.
תנאים אלו צוינו במפורש ובבהירות במודעות הפרסום ואף ע"ג השוברים עצמם.
בעקבות תלונה זו, שוחחנו עם הלקוחה ומסרנו לה את הדברים שלעיל.
לא נותר לנו אלא לשוב ולהביע את צערנו על אי הנוחות והרושם שקיבלה הלקוחה.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה