פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיית באריזת מתנה - אי מתן שרות נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב באר שבע כתובת:
קניון הנגב ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול רכשתי 2 בשמים מתנה בסופר פארם , ביקשתי לארוז כאריזת מתנה.
אך לתדהמתי כל בושם שנרכש נארז רק ע"י דיילת שובדת בחברה המפיצה את הבושם. העובדת שהייתה בעמדה אמרה שזה לא שייך לה והיא צריכה לקרוא לעובדת שקשורה למוצר, שני המוצרים היו שייכים לחברות אחרות, כמובן שהמתנתי , אך אף אחת לא הגיע. בסוף בקשתי שתתן לי נייר אריזה וסרט ואני אארוז בביית. ואז פתאום אחת העובדות שהייתה נוכחת במקום ואמרה שזה לא שייך אליה אמרה שהיא תארוז לי, אך אני סרבתי בתוקף ולקחתי את נייר האריז .
האם זה השרות שהסופר פארם מעניק ללקוחותיו?
אותי לא מעניין מי אורזת לי את המוצר, העיקר שתארוז?
אולי כדאי לשנות את ההלים?
חיכיתי כ- 10 דקות במקום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשנות את מדיניות האריזה פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על המקרה שלעיל, וכן על אי הנוחות והטירחה שנגרמה ללקוחה, כפי שתיארה בפנייתה.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.
אין ספק כי השירות המותאר לעיל הינו חריג ואיננו עומד בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים עבור לקוחותינו.
בעקבות פניית הלקוחה, מנהל הסניף יצר עימה קשר, התנצל בפניה על המקרה שאירע.
למען הזהירות, מנהל הסניף ידאג לרען את הנהלים בנושא איכות השירות בקרב צוות עובדי הסניף, ואנו מקווים כי בביקוריה הבאים בסניף תזכה הלקוחה להנות מחווית קניה כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
על מנת לשפר ולו במעט את תחושותיה ולתקן את הרושם שנוצר, נשמח לשלוח לבית הלקוחה את התנצלותנו בצירוף שי.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור עבור לקוחותינו חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה