פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אילנה. היום נכנסתי לסופר פארם "משחררים" בבאר שבע על מנת לרכוש כמה דברים שחסרים בבית. אני מודעת שמחירים בסופר פארם הם קצת גבוהים מחנויות פרטיות קטנות יותר אך אני מעדיפה את הסופר פארם בגלל השירות שבדרך כלל מקבלים בו. אני תמיד מרגישה בנוח לשאול ולבחור דברים ללא לחץ ובשירות מקצועי ונדיב. בדרך כלל מקבלת שירות בביג ב"ש או באביה ותמיד מרוצה. אך היום קיבלתי חווית שירות שונה לחלוטין. היום ב17/04/09 בסביבות שעה שבע בערב נכנסתי לסניף סופר פארם במשחררים בכוונה לרכוש מייקאפ של חברת לנקום. ביקשתי לקרוא לנציגת החברה. יועצת יופי בשם ענת שעמדה בקופת מחלקת קוסמטיקה ענתה לי באדישות שהיא איננה. שאלתי בנימוס " מי יכול לעזור לי בלנקום?" היא אמרה לי "אני אעזור לך" והלכה לכיוון אחר לסדר משהו באדישות. חיכיתי בסבלנות 10 דקות ושוב ביקשתי עזרה. היא חזרה וניסתה לעזור לי ללא שום רצון ונדיבות. אחרי שסיימתי את הקניות שלי ניגשתי אליה על מנת לבצע חשבון . אחרי שהיא חישבה לי את כל המוצרים שבחרתי ושאלה אותי אם אני רוצה לשמוע על מבצעים. אני לצערי הסכמתי. היא התחילה לשאול אותי האם אני רוצה פלסטר אמרתי כן. היא אמרה לכי לבית מרקחת כי אני לא יכולה להדפיס אותו לפני שתביאי לי אותו. בבית מרקחת היה תור ארוך. חזרתי ביקשתי ממנו לבקש ממשהו אחר להביא לי אותו ורק אז היא ביקשה. מוצר הבא זה היה קוטקס. אז לכי תביאי אותו כי אני לא יכולה להדפיס. אני הלכתי והבאתי. הסכמתי גם לשמפו ואז נשלחתי להביא אותו לבד. לא קיבלתי ממנה הוראות מפורטות על גודל הבאתי אותו היא אמרה שמה הבאתי זה גדול מידי. והחזירה אותי לחפש שוב. הסיוט נמשך כ 20 דקות. אנשים התחילו להתעצבן בתור. ענת בשיא זילזול ענתה להם :"מה אני אעשה הם החליטו לבחור מבצעים" באיזשהו שלב אני התעצבנתי ואמרתי ששירות כזה גרוע אף פעם לא קיבלתי בסופר פארם שתמיד שירות הוא נדיב ואני לא נאלצת לרוץ בלחץ בין המדפים אלא תמיד מקבלת הכל בקופה. על זה היא ענתה לי שאין לה מקום להחזיק בקופה את הכל.


אם אין מקום בקופה האם קופאית לא אמורה להביא זאת לבד או לבקש ממשהו אחר? או אולי להגיד בעת שהיא מציעה את המבצעים. אתם רוצים מבצעים אך תצטרכו לחפש הכל לבד" אולי אני אוותר? או אולי אם אין אפשרות לא להציע בכלל. אני לא יודעת מה נכון . מה שאני יודעת שזה לא שירות ושנגרמה עוגמת נפש. מה שבטוח אני לא אכנס לעולם לסניף משחררים. האם זה שינוי תפיסה בסופר פארם? האם אתם לא חושבים שהשירות זה הדבר החשוב ביותר? אם לא
אני מעוניינת לדעת איך עובדת כזו עדיין עובדת בסופר פארם ומה עשיתם עם זה שקיבלתם פנייה כזו?
אני לא מעוניינת לשמוע ממנה כלום... וגם לקבל שירות ממנה. התשובה אבקש בכתב
לכבוד אילנה ברדיצ'בסקי
רחוב פרופסור ליפמן היילפרין 8
באר שבע

או למייל
[email protected]

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את המקרה שלעיל.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות ברשתנו, ואין ספק כי המקרה המתואר לעיל הינו חריג ביותר ואינו עומד בסטנדרטים אותם אנו דורשים עבור לקוחותינו.
הלקוחה פנתה במקביל גם למנהל החנות.
עם קבלת מכתב הלקוחה, מנהל החנות ערך בירור בנושא ופעל לתיקון ולשיפור הדברים בעתיד. כמו כן, מנהל הסניף שלח את תגובתו ללקוחה.
אנו שבים ומביעים את צערנו על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה איכותית והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה