פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אברמן משה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
ישפרו סנטר מודיעין כתובת:
תיאור הבעיה:
רציתי לשדרג את הפלאפון שלי בסופרפארם הנציג של פלאפון לא היה מקצועי ולכן נזקק לשירותי תמיכה של נציג פלאפון שגם לא היה מקצועי חיכיתי 3 שעות עד שיצאתי עם מכשיר חדש נעשו הרבה טעויות הכרטיס נטען נטען ואחר כך כבר לא עבד
יש עדיין בעיות עם הכרטיס שאי אפשר לקנות איתו דברים וכרגע אומרים שזה בטיפול ושבוע עבר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי על עוגמת הנפש על ההתרוצציות הרבות ועל זמן ממושך של המתנה פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על המקרה שלעיל.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות ללקוחותינו ואין ספק כי ההתנהלות המתוארת הינה חריגה.
מבירור שערכנו, עולה כי ארעה תקלה טכנית ומשכך לצערנו הטיפול בלקוח התעכב.
עם זאת, עובדי הסניף עמדו בקשר שוטף עם הלקוח ועדכנו אותו בנעשה.
הלקוח ביקר בסניף, ופנייתו טופלה באופן אישי ע"י מנהל הסניף, לשביעות רצונו.
נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת להעניק חווית שירות איכותית, הוגנת ומשתלמת עבור לקוחותינו.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה