פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גסות רוח של עובדת בית מרקחת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון הדר תלפיות ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בבואי לרכוש דבר מה בבית המרקחת שלושה עובדים עסקו בלקוחה אחת. לאחר כמה דקות קראה לי אחת מהן לגשת. ניגשתי וביקשתי את המוצר ומיד היא החלה לטפל באדם אחר, משהערתי לה אמרה לי בגסות לעבור לקופה אחרת ושהיא תחליט את מי לקבל ומתי. שמה רוית ואני מניחה שעוד הרבה זמן לא אבקר באחד מסניפי סופר פארם.
אני מקווה שתמצאו הדרך לנזוף או אפילו לקנוס עובדת כזו. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את המקרה המתואר לעיל.
אין ספק כי המקרה כפי שתואר ע"י הלקוחה הינו חריג ואינו עומד בסטנדרטים אותם אנו דורשים עבור לקוחותינו.
הנושא הועבר לבירור מול העובדים הרלוונטים.
לצערנו, בדיקת הדברים תתעכב מעט, עד לתחילת שבוע הבא, בשל קושי אובייקטיבי ביצירת קשר עם העובדים שצויינו.
נשוב ונעדכנכם.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה