פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא כולם גנבים !!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון רכשתי 3 מוצרים בסכום יפה מאוד בסופר פארם בעמדת תרופות ללא מרשם וכשיצאתי מהחנות המוצרים צפצפו. הגשתי את השקית לקופאי בשם אסף שהחליט ששילמתי רק על 2 מוצרים כשבשקית היו 3 והחל לצעוק עלי בכל רחבי החנות שלקחתי מוצר ולא שילמתי עליו. אם היה מסתכל בחשבונית היה מגלה שמספר הפרטים ששולמו זהה למספר הפריטים שהיו בשקית. רק לאחר שהגיעה קופאית נוספת התבררה הטעות שלו. לסופר - פארם ברמת אביב אני לא מתכוונת לחזור!!
עלבון סוג הנזק :
נורא פשוט, ללמד את הקופאים הבנת הנקרא ולא להאשים כל אחד בגניבה !!! פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את המקרה שלעיל.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות ללקוחותינו.
אין ספק כי המקרה המתואר הינו חריג ביותר, ואינו עומד בסטנדרטים אותם אנו דורשים עבור לקוחותינו.
הפניה הובאה לבירורו וטיפולו האישי של מנהל הסניף.
מנהל הסניף יצר קשר עם הלקוחה, התנצל בפניה וטיפל בפנייתה באופן אישי.
במקביל נשמח לשלוח ללקוחה את התנצלותנו בצירוף שי, וזאת על מנת להמתיק ולו במעט את תחושותיה.
אנו נמשיך לעשות כל מאמץ ע"מ לשמור על איכות השירות ללקוחותינו.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה