פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי במועדון לייף סטייל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!

הנני לקוחה קבועה של מועדון לייף סטייל מאז לידת בתי.

מזה שנה שלמה!!! (בתי תהיה ב-4.7.09) ביקשתי והפצרתי מול נציגכם שוב שוב טלפונית ואף נשלחה תלונה לאתר "תלונה" כי אינכם קשובים אליי כלקוחה קבועה כלל.
ביקשתי בכל לשון של בקשה לשלוח אליי קופונים למוצרי תינוקות בלבד אך מפאת אדישותיכם ושירות לקוי בחסר, שלחתם עבורי שוב! מוצרי קוסמטיקה שאינני משתמשת ורוכשת כחברה כלל.
יש לציין שכל חברותיי (אשר דרכי! נרשמו כחברות למועדון לייף סטייל) מקבלות ונהנות באופן קבוע מוצרי תינוקות: סימילאק, האגיס, ד"ר פישר וכך בעצם יש לי מס' קופונים לרכישה עבור התינוקת.
הנני מבקשת שוב באופן סופי להתייחס בכובד ראש לעניין זה, וזאת לאחר שהובטח לי כי הנושא יטופל לתמיד!

תודה מראש, עינת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה, וכן על הרושם שקיבלה הלקוחה באשר לטיפולנו בפניותיה הקודמות.
מבדיקת הנושא עולה כי מדי חודש נשלח לבית הורי הלקוחה קופוני הטבה לתינוקות.
במקביל, במהלך החודשים האחרונים, נשלחה ידנית מעטפה נוספת לבית הלקוחה, ובה קופוני תינוקות בלבד.
אנו מתנצלים במידה ומסיבה כלשהי הדיוור לא מגיע לבית הלקוחה.
בעקבות תלונה זו, בשיחה עם הלקוחה ,סוכם כי מעתה נשלח את מעטפת הקופונים לביתה בדואר רשום, וכן כתובתה עודכנה מול חברת ישראכרט.
עוד נמסר ללקוחה, כי לא כל הקופונים הנשלחים מדי חודש ע"י ישראכרט ללקוחות, יכולים להיות עבור תינוקות, אלא מדובר בשילוב של מוצרים מכלל המחלקות, בדגש על מוצרי תינוקות.
אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת להעניק ללקוחותינו שירות איכותי.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה