פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד מחירי פרסום מבצעים - ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב13.12.בעיתון יומי פורגסם מבצע "מחירים בריאים בסופר-פארם" ובו פורסם מחיר היכרות למוצר -קרם עינים של "אורגניקס". מחיר ההיכרות היה בתוקף עד 15.12 -יום ד. לאחר ביקור במס' סניפים הגענו לסניף חדרה ביום ד - 16.12 . המוצר היה שם, אך אחראית המחלקה בשם מאיה סירבה למכור אותו במחיר המבצע, כי לה לא ידוע על כך וסירבה להעביר זאת הלאה. היחס שניתן לבעלי (אותו שלחתי לקנות) היה מעליב, כמו גם ההצעה שבגילו הוא צריך קרם פנים... (שהתקבל ממוכרת אחרת) . אני מאד כועסת על הטרטור המיותר שנגרם (הצורך לחפש בין הסניפים) ובעיקר על עוגמת הנפש, וחוסר היושרה. כלקוחה מאד ותיקה של הרשת מאד התאכזבתי .האם אינכם אחראים על הפרסום שלכם? האם סניפי הרשת לא מחויבים למחיריהמבצע? היכן היושרה?
אני מבקשת לרכוש את המוצר במחיר שפורסם פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את התלונה שלעיל, וכן לשמוע על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה, כפי שמתארת בפנייתה.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים וייחודיים ללקוחותינו. כמו כן, אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שהתחייב ונטל על עצמו את כללי אמון הציבור.

אין ספק כי המקרה המתואר הינו חריג ביותר, ואינו עומד בסטנדרטים אותם אנו דורשים עבור לקוחותינו.

המקרה הובא לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים בחברתנו, לצורך עריכת בירור והפקת לקחים במידת הצורך.

ניסינו פעמים אחדות ליצור קשר עם הלקוחה, אך לשווא.

אנו נמשיך וננסה ליצור עימה קשר, לצורך התנצלות בפניה, וטיפול אישי לשביעות רצונה.

אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת להעניק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, הוגנת ומשתלמת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה