שירה שאוליאן, מנהלת פנ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את התלונה שלעיל, וכן לשמוע על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה, כפי שמתארת בפנייתה.
בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים וייחודיים ללקוחותינו. כמו כן, אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שהתחייב ונטל על עצמו את כללי אמון הציבור.
אין ספק כי המקרה המתואר הינו חריג ביותר, ואינו עומד בסטנדרטים אותם אנו דורשים עבור לקוחותינו.
המקרה הובא לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים בחברתנו, לצורך עריכת בירור והפקת לקחים במידת הצורך.
ניסינו פעמים אחדות ליצור קשר עם הלקוחה, אך לשווא.
אנו נמשיך וננסה ליצור עימה קשר, לצורך התנצלות בפניה, וטיפול אישי לשביעות רצונה.
אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת להעניק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, הוגנת ומשתלמת.
|
תגובה: |
ראה לעיל |
פתרון: |
|
|