שירות גרוע והלקוי ביותר שעבר עלי ברשת שמכבדת את עצמה כמו סופר פארם |
נושא התלונה: |
יום שלישי 19 ינואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תחנה מרכזית ירושלים |
כתובת: |
תחנה מרכזית ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היום ה19/1/2010 הגעתי לסופר פארם תחנה מרכזית בירושלים , סניף שבדרך כלל אני קונה בו ומקבלת שירות מלא מצוות העובדים המקסים. אבל היום נתקלתי בקופאי בשם אוראל אם אני לא טועה בשעה 12:50 , אחרי שחיכיתי המון זמן בקופה עד שהקופאי הזה הגיע לקופה המשנית , היה לי שפתון של ד"ר פישר שיש עליו מבצע 1+1 ובמקרה ראיתי שיש גם על השפתון של לייף אז העדפתי לקנות את הלייף ואז הקופאי אומר לי שהמוצר שבחרתי אינו במבצע והם שכחו להסיר את המדבקה , אז עניתי לו שהוא אמור לתת לי את המוצר במבצע לפי המדבקה שנמצאת על הפריט , ואז הוא אומר לי תמצאי עוד אחד שיש עליו מדבקה ונמצא בקרטון , ואז שאלתי אותו איפה יש , הוא ענה לי , חפשי אני לא יודע . אמרתי לו אבל אתה צריך לדעת כי אתה עובד פה . ענה לי אני עובד פה אבל אני לא צריך לדעת איפה כל דבר נמצא . ובכך הוא סיים את השיחה שאני אלך לחפש את המוצר או לחפש את אחד העובדים המסתובבים בחנות שממלאים ולשאול אותו . בסוף ויתרתי ויצאתי כי לא היה לי זמן לבקש לדבר עם האחמ"שית . ולא קניתי כלום למרות שרציתי לקנות עוד דברים .
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|