פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע והלקוי ביותר שעבר עלי ברשת שמכבדת את עצמה כמו סופר פארם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תחנה מרכזית ירושלים כתובת:
תחנה מרכזית ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום ה19/1/2010 הגעתי לסופר פארם תחנה מרכזית בירושלים , סניף שבדרך כלל אני קונה בו ומקבלת שירות מלא מצוות העובדים המקסים. אבל היום נתקלתי בקופאי בשם אוראל אם אני לא טועה בשעה 12:50 , אחרי שחיכיתי המון זמן בקופה עד שהקופאי הזה הגיע לקופה המשנית , היה לי שפתון של ד"ר פישר שיש עליו מבצע 1+1 ובמקרה ראיתי שיש גם על השפתון של לייף אז העדפתי לקנות את הלייף ואז הקופאי אומר לי שהמוצר שבחרתי אינו במבצע והם שכחו להסיר את המדבקה , אז עניתי לו שהוא אמור לתת לי את המוצר במבצע לפי המדבקה שנמצאת על הפריט , ואז הוא אומר לי תמצאי עוד אחד שיש עליו מדבקה ונמצא בקרטון , ואז שאלתי אותו איפה יש , הוא ענה לי , חפשי אני לא יודע . אמרתי לו אבל אתה צריך לדעת כי אתה עובד פה . ענה לי אני עובד פה אבל אני לא צריך לדעת איפה כל דבר נמצא . ובכך הוא סיים את השיחה שאני אלך לחפש את המוצר או לחפש את אחד העובדים המסתובבים בחנות שממלאים ולשאול אותו . בסוף ויתרתי ויצאתי כי לא היה לי זמן לבקש לדבר עם האחמ"שית . ולא קניתי כלום למרות שרציתי לקנות עוד דברים .
עלבון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה