|
|
|
|
|
|
יחס משפיל |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.1 ביקרתי בסניף סור פארם באור יהודה כדי לרכוש בושם לי ולחברתי לאחר שבחרתי את הבושם והגעתי לקופה לשלם מכיוון שבושם אחד לא הונח במקום הפצירו בי המוכרות לחפש את הבושם ובגישה שכאילו גנבתי אותו . מאחר והבושם נמצא והנחתי אותו במדף אחר שהן לא שמו לב אליו לא זכיתי אפילו לא להתנצלות ושניגשתי למנהלת התורנית גם היא בחרה להתעלם רשמה את פרטיי וטענה שיחזרו אליי ..... כצפוי טרם חזרו אליי ..... וטרם זכיתי להתנצלות..... וטרם קרה משהו העלבון הייה גדול כי זה לא נעים לעמוד במרכז כשיש לקוחות בחנות ובוחרים להתייחס אליך המוכרות בכזה יחס מזלזל ומשפיל
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר פארם שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירה שאוליאן, מנהלת פנ |
שם ותפקיד: |
הלקוח פנה אלינו ישירות ביום 20.1.2010.
מיד עם פנייתו, שוחחנו עימו, מנהל הסניף נפגש עימו וטיפל בנושא באופן אישי, לשביעות רצונו של הלקוח.
אנו נמשיך לעשות את כל המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, איכותית והוגנת. |
תגובה: |
ראה לעיל |
פתרון: |
|
|
|