פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מנהלת מסחרית -אלה גיאר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ז'בוטינסקי 41 אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
מתוקף היותי אמא הינני לקוחה נאמנה של רשת סופר פארם.בתאריך 25/01/10
רכשתי קניה בשווי 250 ש"ח של טיטולים ואופטימיל מזון לתינוקות בסניף הנ"ל
מספר ימים לאחר קניה זו פורסם מבצע ולפיו ניתן לרכוש 3 חבילות של טיטולים מסוג פאמפרס ב100 ש"ח ואופטימיל ב36.99 ש"ח ליחידה.תוקף המצע עד 31/01/10 חזרתי לסניף לשם זיכוי וקניה מחדש של המוצרים במבצע.בקשתי להחזיר את המוצרים כשהם ארוזים ומבלי שנעשה בהם שימוש בצרוף החשבונית(חשבונית מיום 25/01/10). המנהלת המסחרית הגברת אלה גיאר טענה כי מכיוון שבכוונתי לרכוש את אותם המוצרים "היא לא מאשרת למכור לי אותם ואמרה לי תקבלי זיכוי ותחזרי מחר".מאחר ולא עברו 60יום מהקניה הראשונה והמוצרים היו ארוזים לא היתה כל סיבה למנוע ממני לקבל זיכוי ולהשתמש בו במקום לרכישת אי אילו מוצרים שאני חפצה.אומנם טיטולים כבר לא היו במלאי למעט ה2 שהחזרתי ולכן לא היתאפשר לי לרוכשם מתוקף גמר המלאי אך עצם עוגמת הנפש שהגברת גרמה לי באומרה שהיא לא מאשרת למכור לי את אותם מוצרים וליד לקוחות נוספים שעמדו לידי למרות שהכסף שלי בזיכוי שווה ערך זהה לכסף מזומן עורר בי כעס רב,פגע בי וגרם לי לא לרצות לחזור לאותו סניף שוב.(לבסוף קיבלתי זיכוי ורכשתי רק את תחליף התינוקות בחזרה).
כספי סוג הנזק :
אני משאירה זאת לשיקול דעתכם המקצועית פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות ללקוחותינו, והצטערנו לקרוא את המקרה שלעיל.
אנו נערוך בירור מעמיק ונלמד את הנושא.
כמו כן, ניצור קשר עם הלקוחה, ונטפל בפנייתה באופן אישי.
נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, איכותית והוגנת

תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה