פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים פג תוקף ואמרו שהם חדשים ומכרו אותם ביוקר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בת"א יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
מוצרים שפג תוקף שלהם אין מה לעשות איתם אמרו לי שהם חדשים ובסופר פראם לא מכירים בהם בכלל מוצרי רבלון מהכנס של איפור של גוצי. מאפרת.
כספי סוג הנזק :
לקבל את כסף בחזרה עם פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אלינו ישירות ביום 9.3.2010
הנושא בורר לעומק.
יודגש כי אין מדובר כלל וכלל במוצרים פגי תוקף, בניגוד למצוין בתלונת הלקוחה.
מכל מקום, שוחחנו עם הלקוחה, ולבקשתה, זיכינו אותה בגין החזרת המוצרים.
אנו נמשיך לעושת את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, איכותית והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה