פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל מצד קופאית ומנהל משמרת לבקשתי שגרם לי לעוגמת נפש נושא התלונה:
‏שבת ‏06 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
צמרות הרצליה כתובת:
צמרות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני חלקוחה קבועה ברשת סופרפארם כבר שנים רבות.ביום שבת ב 11:00 בבוקר ערכתי קניה בסניף צמרות בהרצליה.ניגשתי לעמדת התשלום - פעלו 2 קופות והיה תור של 6 אנשים אחרי.
הגיעה קופאית ואמרה לי שהיא פותחת קופה. ניגשתי לקופה ושם עמדה אשה עם סל מלא מוצרים. אמרתי לה שהיא לא חיכתה בתור ושתפנה המקום לי ולאנשים שעמדו בתור.אותה גברת סרבה. ביקשתי את התערבות הקופאית אבל היא סירבה להתערב. הן התחילו לדבר רוסית ביניהן והיה ברור שהקופאית מכירה אותה. בקשתי לקרוא למננהל המשמרת הוא גם סרב להתייחס לבקשה שלי. שם האחראי משמרת רבי אשרף ושם הקופאית קריסטינה פורמן. הקופאית המשיכה לדבר ברוסית עם הלקוחה שנדחפה לתור ואני בתור לקוחה הרגשתי מושפלת! חרה לי מאוד יחס הקופאית ומנהל המשמרת שלא גילו שום הבנה והתנהגו בזלזול לבקשתי!
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה