פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתנה על קנייה טרטור והבטחות שווא נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כשלושה שבועות 2 מוצרים של קוטקס ובתמורה הייתי צריכה לקבל תיק קטן. כשנאמר לי דרך הנציגה שעזרה לי שצריך להיות כי היום הגיע.
הגעתי לקופה והקופאית אומרת לי שבדיוק נגמר ושצריך להגיע. (נשמע לי כבר תמוה כי עכשיו אמרו לי שהיום הגיע..) ורשמה לי על הקבלה שלא קיבלתי ושאחזור מחר או ביום ראשון (היה לקראת סוף השבוע)
חזרתי למחרת ושוב אותה תשובה. חזרתי ביום ראשון ושוב אותה תשובה.
כבר שאלתי אם נגמר המלאי ולא יגיע אבל שוב ענו לי שצריך להגיע ולחזור שוב.
(כמובן שכל פעם קופאית אחרת שחלקן היו נחמדות מאוד, אבל תיאום לא היה)
בקיצור שאלתי אם יש בסניפים אחרים בעיר וענו לי שאי אפשר לבדוק כרגע ושאני יכולה ללכת לבדוק בעצמי.
כל הסיפור היה טרטור אחד גדול ובתור לקוחה קבועה מאוד מוזר לי שהם מתנהגים ב"חאפריות" כזו. אם נגמר המלאי תגידו, אני בטוחה שזה רשום איפשהו באותיות קטנות, אבל אל תגידו יש ואז אין ואז לחזור ולטרטר בנאדם!
קבלת תיק המתנה. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את המקרה המתואר לעיל.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות רבה לנושא איכות השירות ללקוחותינו, ואין ספק כי המקרה המתואר הינו חריג ביותר.
מנהל סניף סופר-פארם קניון הנגב ייצור קשר עם הלקוחה ויטפל בפנייתה באופן אישי.
נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת להעניק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, איכותית והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה