החזרת מוצר |
נושא התלונה: |
יום שני 12 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון ערים כפ"ס |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי לחג בושם ורציתי להחליפו, חמתי קנתה אותו באחת מרשתות הסופר פראם, הייתה שקית חג שמח של הסופר פראם אך לא הושאר לי פתק החלפה. הבושם נשאר סגור הרמטית בצלופן שלו. הגעתי לסופר פראם בקניון ערים כפ"ס, וישר למראית השקית קיבלתי פרצוף חמוץ מדיילת המכירות שהייתה בדלפק הקוסמטיקה, ביקשתי להחליף ואמרתי שאין לי פתק החלפה, אך הבושם נקנה מהרשת והוא סגור לגמרי. היא אמרה: זו רק שקית ואם קנית בניו פראם, איך נדע? קראה למנהלת והמנהלת משמרת אמרה שאפשר להחליף רק ממוצרי הקוסמטיקה שבחנות (בישום, קרמים וכו')אמרתי שכרגע אין לי צורך בקוסמטיקה ואני רוצה להזדכות ולרכוש פריטים אחרים, לא נעניתי בחיוב אז לקחתי הבושם וירדתי לסופר פראם שנמצא 5 דק' משם על הרחוב הראשי ויצמן. ישר ניגשתי למנהלת המשמרת ובלי שאלות מיותרות או תנאים מיותרים היא זיכתה אותי ונתנה לי שובר על הסכום.
אותה הרשת רק אנשים אחרים, למה? איפה החוק פה? הבושם סגור, עם מחיר שמוכר כמדבקה של הסופר פראם..אז למה העוגמת נפש, למה לתת לי להרגיש אשמה כי קיבלתי מתנה שלא מתאימה לצרכיי, הרי היא ניקנתה בכסף ובחיוך. יותר לא אכנס לסניף ההוא בשום אופן ויש לציין כי אני כמעט כל שבוע פוקדת את הסופר פראם.
אז תודה לסניף ויצמן ובוז לסניף קניון ערים.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|