פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ערים כפ"ס כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי לחג בושם ורציתי להחליפו, חמתי קנתה אותו באחת מרשתות הסופר פראם, הייתה שקית חג שמח של הסופר פראם אך לא הושאר לי פתק החלפה. הבושם נשאר סגור הרמטית בצלופן שלו. הגעתי לסופר פראם בקניון ערים כפ"ס, וישר למראית השקית קיבלתי פרצוף חמוץ מדיילת המכירות שהייתה בדלפק הקוסמטיקה, ביקשתי להחליף ואמרתי שאין לי פתק החלפה, אך הבושם נקנה מהרשת והוא סגור לגמרי. היא אמרה: זו רק שקית ואם קנית בניו פראם, איך נדע? קראה למנהלת והמנהלת משמרת אמרה שאפשר להחליף רק ממוצרי הקוסמטיקה שבחנות (בישום, קרמים וכו')אמרתי שכרגע אין לי צורך בקוסמטיקה ואני רוצה להזדכות ולרכוש פריטים אחרים, לא נעניתי בחיוב אז לקחתי הבושם וירדתי לסופר פראם שנמצא 5 דק' משם על הרחוב הראשי ויצמן. ישר ניגשתי למנהלת המשמרת ובלי שאלות מיותרות או תנאים מיותרים היא זיכתה אותי ונתנה לי שובר על הסכום.
אותה הרשת רק אנשים אחרים, למה? איפה החוק פה? הבושם סגור, עם מחיר שמוכר כמדבקה של הסופר פראם..אז למה העוגמת נפש, למה לתת לי להרגיש אשמה כי קיבלתי מתנה שלא מתאימה לצרכיי, הרי היא ניקנתה בכסף ובחיוך. יותר לא אכנס לסניף ההוא בשום אופן ויש לציין כי אני כמעט כל שבוע פוקדת את הסופר פראם.
אז תודה לסניף ויצמן ובוז לסניף קניון ערים.
עלבון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן מ"מ מנהל שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את המקרה שלעיל. אנו בסופר פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות ברשתנו, ואין ספק כי המקרה המתואר לעיל הינו חריג ביותר ואינו עומד בסטנדרטים אותם אנו דורשים עבור לקוחותינו. מדיניות החזרת המוצרים בסופר פארם ליברלית במיוחד, לכן שמחנו לשמוע כי בפניית הלקוחה לסניף נוסף של הרשת, קיבלה חווית קניה מתקנת.

אנו מביעים את צערנו על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה. אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה איכותית והוגנת.

תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה