פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בפרסום- מרמה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רמלה כתובת:
רמלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי האמור הלכתי לקנות עם ילדיי עדשות מגע , היה שם עדשות מגע יומיות של חב' פוקוס 90 בחבילה ושלט בסטנד עליו הם היו מונחים מחיר מבצע של 89.90 ש"ח עמדה לידי המוכרת ועוד שאלתי אותה על החברה ואמרתי לה שזה מבצע משתלם היא ענתה בחיוב כהגענו לקופה היא אמרה שהמחיר הוא כ-300 ש"ח .
הייתי בהלם ואמרתי לה אבל השלט מבצע מציין מחיר של 89.90 ש"ח היא אמרה שזה מכוון לעדשות אחרות של אותה חברה שהיה מונח בסטנד אחר בסמוך לשלט כששלט המחיר במצע ביכלל לא שם מאוד כעסתי ואמרתי שזה הטעיה בוטה של ציבור הלקוחות והיא קראה לאחראית האחראית בצורת דיבורה נתנה לי את התחושה שאני מטומטמת איך לא הבנתי שזה לא מתיחס למה שלקחתי, עוברת שהיתה באזור נשאלה ע"י האם היא מבינה למה מתייחס שלט המבצע והיא אמרה את אותו דבר לעדשות פוקוס 90 במארז ולא משהו אחר התגובה היתה שניתן להזיז את השלט וזהו.
יצאתי אחרי אכזבה גדולה ותחושה של רמאות לשמא זו הולכת שולל של לקוחות הצרכנים.
כל זאת נשלח לשרות של הרשת בתוספת תמונה שמתעדת את שלט המבצע עד כה לא קיבלתי שום התייחסות וזאת לאחר שחזרתי הפניה ע"י השארת הודעות בשרות ומיילים חוזרים.
אודה לכם על ההתיחסות לתלונתי .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם על מה שקרה והתנצלות וכמובן להבא לפרסם בצורה נכונה ללא הטעית הלקוחות. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן מ"מ מנהל שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה כמתואר לעיל. הלקוחה פנתה אלינו ישירות ביום 12/04/2010 הנושא בורר לעומק. מנהל מחלקה יצר קשר עם הלקוחה, וטיפל בפנייתה באופן אישי.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, איכותית והוגנת.

תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה