פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בתלונה על סניף לטיפול מנהל הסניף ( חתול ששומר על השמנת) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
משה דיין רשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
קרה לכם פעם שקניתם תחתונים מלוכלכות בחנות של לבנים ?
אני קניתי בסופר פארם בראשון קרם משומש !!!
קניתי קרם של קלרינס במיבצע הגעתי הביתה פתחתי אותו בשמחה וגיליתי שהמחיר הנמוך 99 ש"ח במקום 300 ש"ח כי הוא פשוט משומש ומלוכלך והכניסו אותו לאריזה
מנהל הסניף " הופתע" וטען שהכסף יוחזר לי כולל פיצוי על .. לא ציפיתי מסופר פארם
ואני לקוחה לא קטנה שלהם אבל נאלצתי לנסוע שוב לראשון על מנת להחזיר את הקופסא בקיצור התלוננתי לשרות לקוחות .הגעתי לסניף המנהל לא היה והושאר עבורי דוגמיות של לוריאל . סירבתי לקחת אותן אבל המנהלת התעקשה.
שרות לקוחות הבטיחה לי להשיב לי את כספי טענה שאין כזה קרם ושאני אפוצה.
לבסוף קבלתי מכתב מהמנהל שהתלוננתי עליו עם 100 ש"ח ובמיכתב הוא כתב לי שאת הפיצוי קרם בערך של 100 ש"ח כבר קיבלתי.
נהדר רשת הסופרפארם טיפל בי מי שהתלוננתי על שרותו ועל הדבר המגעיל וחסר האחריות שקרה לי בסניפו ועוד הוסיף שנתן לי מתנה שהיא אינה דוגמית אלה שווה כסף.
חבל התאכזבתי שוב ומה על הנסיעות ומה על גועל נפש כשפתחתי בבית רקרם גוף משומש!!!
חבל שרשת כה גדולה אינה מעריכה את לקוחותיה הטובים ושמח' שרות לקוחות אינה בודקת את הטיפול בתלונות לקוחתיה.
יעל
חסר אחריות ורצינות סוג הנזק :
פיצוי ממשי ולא מגוחך לא פחות מהאירוע פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן מ"מ מנהל שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על המקרה שתיארה הלקוחה בפנייתה.

אנו בסופר-פארם מקפידים על סטנדרטים גבוהים במיוחד בעת בחירת מגוון המוצרים עבור לקוחותינו, ממיטב החברות המובילות. המוצר שציינה הלקוחה נחשב למוצר באיכות גבוהה, ונמכר עד כה ללקוחות רבים לשביעות רצונם המלאה.

יודגש, כי המוצר עצמו מסופק לרשתנו ע"י הספק "קלרינס", באופן שוטף, המוצר מיוצר ונארז ע"י היצרן. ואנו בסופר פארם מוכרים מוצרים אלו, בצורתם ובמצבם, כפי שסופקו לנו ע"י הספק, ללא כל התערבות מצידנו.

אציין כי הלקוחה פנתה ישירות אלינו ב- 9/3/10. בעקבות פנייתה מנהל הסניף סופר פארם משה דיין, שוחח עם הלקוחה וטיפל בפנייתה באופן אישי, וכן הביע את התנצלותו הכנה.

מיד עם פנייתה, מנהל הסניף פנה לספקית המוצר, במטרה לבדוק את המוצר ולהפיק לקחים במידת הצורך. בנוסף, נמסר לנו על ידי הספק, כי המוצר יצא מהמגוון ואין להשיגו, למרות מאמצינו.

משכך, מנהל הסניף שלח לבית הלקוחה 100 ש"ח במזומן, כהחזר על המוצר, ועל מנת להמתיק תחושותיה מוצר מבית קלרינס בגודל מלא.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת להעניק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.

תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה