פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב מרוקח לתת לי שירות עקב שיחת עבודה שלי בטלפון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ביאליק 10 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ניגשתי הרוקח התחיל להביא את התרופות בשלב מסוים התחיל לצעוק עליי ואמר לי לכבות את מכשיר הטלפון אם אני רוצה שירות.

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן מ"מ מנהל שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתו של מר בן אבי כפי שמתואר לעיל.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

מבירור שערכנו בעקבות פנייה זו, הלקוח התבקש לסיים שיחתו מאחר והרוקח רצה לבצע ראיון רוקחי וכן מתן הסבר מקצועי נאות.

כמו כן, העובד ציין בפנינו כי לא הייתה לו כל כוונה לגרום לו לאי נעימות כלשהי ובמידה ונעשה כן, הביע את התנצלותו הכנה.

בעקבות פניה זו, מנהלת הסניף יצרה קשר עם הלקוח והתנצלה בפניו באופן אישי.

למען הזהירות, ביקשנו מהעובד לנהוג במירב הרגישות והסבלנות בעת מתן שירות ללקוחותינו בעתיד.

על מנת להמתיק תחושות הלקוח נשמח לשלוח לביתו שוברי מתנה ממיטב מוצרי לייף.

אנו בסופר פארם נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.

תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה