|
|
|
|
|
|
אין מזגן בבית מרקחת איינשטיין |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף ר"א |
כתובת: |
איינשטיין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
זוהי תלונה 2 במשך שבועיים.
בתאריך 1 ליולי בקרתי שוב בבית מרקחת סופרפארם בר"א וברחנו אני ועוד לקוחות מאימת החום המזויע במקום.
לא קנינו ברחנו ושאלתי האם יתכן שהמזגן מקולקל כל כך הרבה זמן או שלחילופין "מישהו" בסניף זה בבית המרקחת לא אוהב לקוחות ומבריח אותם
בסגירת מזגן.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מנהל סופרפארם חייב לחוות את חוית החום המזויע במקום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר פארם שירות לקוחות
, תגובה:
|
אושרת נבו כהן- מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
הצטערתי לקרוא על המקרה שתיארתה הגב' פישמן כץ.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.
אין ספק כי המקרה כפי שתיארה הלקוחה הינו חריג.
אנו מתנצלים במידה ונגרמה ללקוחה אי נוחות.
מבירור שערכנו בעקבות פנייתה, נמסר לנו כי הייתה תקלה בפעילות המזגנים, אך התקלה תוקנה.
שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף שוחח עם הלקוחה וטיפל בפנייתה באופן אישי.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
|
תגובה: |
ראה לעיל |
פתרון: |
|
|
|