פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום כוזב נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשלושה חודשים (במהלך חודש מאי) רכשתי בסניף סופר פארם מרכז ביג טבריה וקיבלתי בולים בעקבות מבצע הצבירה.
מאז ועד היום- ביצעתי עוד כשש רכישות בסניפים שונים: מספר פעמים בעמק סנטר בעפולה, בנצרת עלית ולאחרונה שוב אתמול בביג טבריה (פוריה) ואף לא אחת מהפעמים קיבלתי בולים!
חברות להן סיפרתי על המקרים ציינו כי גם להן זה קרה.
אני מעיינת בעלון שפורסם, שם כתוב כי המבצע ימשך עד 27.9.10!
האם בכל רכישה עלי לזכור לבקש בולים מן הקופאית?
מדוע ת-מ-י-ד שואלים אותי בעמדת הקופה האם יש לי לייף סטייל?
אני חשה שזה לא הוגן שמפרסמים דבר אחד אך לא דואגים שהלקוח בסך הכל יקבל את הבולים המגיעים לו תמורת רכישתו.
אשמח לתגובה כנה,
בתודה,
לירון
כספי סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות והטרחה שנגרמה לגב' סופר, כפי המתואר לעיל.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים ויחודיים ללקוחותינו. חלק מהמבצעים ברשת הינם מבצעי מחיר, לחלק נלווית מתנה בעלת ערך גבוה וחלקם מבצעי חסכון קבועים במוצרים בסיסיים. ניתן לעקוב אחר מבצעים אלו בעלוני הפרסום של הרשת ובעיתונות.

אין ספק כי המקרה המתואר הינו חריג.

בעקבות פניה זו, שוחחנו עם הלקוחה ואנו נדאג לשלוח לביתה בולים בהתאם לרכישותיה.

למען הזהירות, פניית הלקוחה הובאה לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים ברשתנו, לשם עריכת בירור והפקת לקחים בהתאם.

כמו כן, נדאג לרענן את נהלי המבצע שציינה לסניפי הרשת, על מנת למנוע הישנות מקרה כגון זה בעתיד.


אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה