פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקיפה של הקב"טית ועצירתי ללא סיבה נושא התלונה:
שאולוב אורן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי ת"א כתובת:
ת"א עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, ביקרתי בסניף בקניון עזריאלי בת"א היום ה-9\5 בשעה 18:00 לערך.
כשאני מסתובב בסניף אני קולט את הקב"טית של החנות עוקבת אחרי ואני יוצא מהחנות ואני אומר לה בצורה דיסקרטית שהייתי בעברי גם קב"ט ברשת ושתפסיק להטריד אותי כי זה לא נעים לי.. רציתי לרכוש קונדומים וטואלטיקה וזה לא נעים לעשות את הרכישה הזאת בידיעה שעוקבת אחרייך בחורה.
אותה קב"טית שאלה לגביי תעודה אם יש לי ואמרתי לה שהיא במקרה עליי ושהייתי קב"ט.
בעוד אני מציג בפנייה את התעודה הנ"ל היא חטפה את הארנק שלי וצעקה עליי שאני מתחזה והתחילה לעשות בלאגן בקניון היא תקפה אותי פיזית כאילו הייתי אחרון הגנבים והשפילה אותי בפני כל העוברים ושבים בקניון וכולם הסתכלו עליי בבוז ולא על עוול בכפי.
היא קראה למאבטח שיעצור אותי והיא זימנה משטרה.
השוטרים גילו שאין עליי שום דבר והמליצו לי להתלונן על הקב"טית בגין תקיפה.
עוקבתי כשעה לערך לחינם בלי שעשיתי דבר וחצי דבר.
כולי זועם על האירוע הנ"ל לא ידעתי מה לעשות עם עצמי... הלכתי לתחנת המשטרה והתלוננתי על הקב"טית החצופה הזאת ולא עשיתי את הדבר המתבקש על ידי כל ישראלי מצוי וזה ללכת לסניף לצעוק על המנהל על עוגמת הנפש ובלה בלה בלה.
כל זה לא עשיתי כי אני מבין שהסניף לא אשם בכל העניין הזה אלא הקב"טית אשמה בזה ועוד אחרי הכל היא לא נתנה לי את הפרטים שלה ואף לא הצטערה מה שמתבקש במינימום של התנהגות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להגיע להסדר של התנצלות ואף פיצוי הולם. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתו של מר שאולוב, כפי המתואר לעיל.

בשל תופעה של גניבות חוזרות ונישנות בחנויות, רשתות השיווק השונות נאלצות להשתמש באמצעי מיגון אלקטרוניים שונים וקציני ביטחון. קציני הביטחון עוברים הדרכות רבות בנושא על מנת לבצע את עבודתם בצורה האדיבה והנעימה ביותר ובדיסקרטיות המירבית, במטרה למנוע אי נוחות ככל שניתן.

אנו מתנצלים במידה ולא כך נהגו במקרה זה.

בעקבות פניית הלקוח, קצינת הביטחון זומנה לתחקיר על ידי גורמים בכירים בחברה המעסיקה את קציני הביטחון ברשת.

מתחקיר זה, עולה גרסה שונה מזו שציין מר שאולוב.

למען הזהירות, קצינת הביטחון התבקשה לגלות בעתיד את מירב הרגישות והסבלנות בעת מתן שירות ללקוחותינו.

עם זאת, על מנת לשפר תחושת הלקוח, ומבלי שהדבר יהווה הכרה בחבות ו/או בנזקים כלשהם, אנו שמחים לשלוח לביתו שוברי מתנה ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה