פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח` וייצמן 63 פינת כצנלסון, קניון ערים כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במהלך חג סוכות נכנסתי לסניף סופר פארם בקניון ערים ורכשתי בושם לאישה banana republic
100 מ"ל - 200 ש"ח , 100 ש"ח שולם במזומן ו - 100 בכרטיס אשראי. ניתן לבדוק ביצוע עיסקה לפי מספר כרטיס אשראי
כאשר הגעתי הביתה ופתחתי את הבושם התברר כי מפזר שבור ובושם מטפטף
עקב סיבות משפחתיות מצערות וחגים הגעתי לסניף יומיים אחרי עם חשבונית ומוצר באריזה מקורית, וביקשתי מדיילת להחליף את המוצר . נאמר לי שמוצר כזה לא ניתן להחלפה. התעקשתי ודיילת הרימה טלפון למנהלת . בטלפון מנהלת מסרה כי דיילת תיקח ממני פרטים , אני אקח את המוצר הפגום הביתה ויחזירו לי תשובה ... ללא תאריך מדויק. התעקשתי לדבר עם מנהלת . מנהלת הגיעה מיד והתחיל ויכוח לא יאה עם האשמות כי המוצר נפל אצלי בבית כמובן ללא שום הוכחה מצד המנהלת. ניסיתי להסביר לה כמה וכמה פעמים כי זה המוצר שקיבלתי . אחרי ויקוחים מנהלת טרחה ללכת להתקשר לספק . המתנתי בסבלנות כ - 20 דקות . מנהלת הודיע כי אף אחד לא עונה , כרגע אין מוצר של 100 מ"ל יש רק 50. אני מהתחלה הייתי מסכימה להחליף לאותו בושם או זיכוי . ויקוחים והאשמות נמשכו כ - 40 - 45 דקות . מכיוון שלקחתי מוצר של 50 מ"ל הסברתי שאני אקח מטרנה במקום זיכוי ,אמרתי כי אני משאירה את הבושם והחשבונית והולכת לקחת מטרנה לתינוקת . כאשר סובבתי את הגב דיילת או מנהלת זרקו משפט מזלזל , כן אנחנו ניזכור אותה .
ראוי לציין כי אני אם טרייה עם מחסור זמן , אני עובדת בתחום המחשבים ולקוחות . בכל ימי חיי לא הרשתי לעצמי יחס כו מזלזל ללקוח .
לצערי מרוב הכאס זרקתי את החשבוניות, האירוע התרחש ב - 28.09 בסביבות שעה 16:00, אני מניחה שניתן לבדוק שם מנהלת הסניף.
לטיפולכם המסור,
אירנה
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על המקרה שתיארה הגב' ליטובסקי, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי השירות כפי שתיארה הלקוחה בפנייתה הינו חריג.

אנו מתנצלים במידה ונגרמה ללקוחה אי נעימות.

בעקבות פנייתה, מנהל הסניף, מר שטרנברג, שוחח עם הלקוחה וטיפל בפנייתה באופן אישי.

מר שטרנברג ציין בפנינו כי ידאג לחדד את נהלי איכות השירות בקרב צוות עובדי הסניף, על מנת למנוע הישנות מקרים כגון זה בעתיד.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה ולתקן את הרושם שנוצר, אנו שמחים לשלוח לביתה שוברי מתנה ממיטב מוצרי Life מבית סופר-פארם.

כולי תקווה כי הלקוחה תמשיך להנות מהמגוון, מהאיכות ומחוית הקניה בחנויות הרשת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה