אושרת נבו כהן- מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לשמוע על המקרה שתיאר מר ריבן וכן על הרושם שהתקבל, כפי שעולה מפנייתו.
בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.
אין ספק כי השירות כפי שתיאר הלקוח בפנייתו הינו חריג.
שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר אוחיון, שוחח עם הלקוח וטיפל בפנייתו באופן אישי.
מר אוחיון, ציין בפנינו כי ידאג לחדד בפני הרוקחת שציין הלקוח את נהלי איכות השירות, על מנת למנוע הישנות מקרים כגון אלה בעתיד.
על מנת לשפר ולו במעט את תחושת הלקוח ולתקן את הרושם שנוצר, אנו שמחים לשלוח לביתו שוברי מתנה ממיטב מוצרי לייף.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת להעניק חווית שירות מהנה, משתלמת והוגנת.
|
תגובה: |
ראה לעיל |
פתרון: |
|
|