פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות בבית המרקחת נושא התלונה:
ריבן ניב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
כנפי נשרים 22 , ירושלים כתובת:
גבעת שאול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשעה 21:25 ניגשתי לדלפק בית המרקחת וביקשתי משחה בשם זוסטריקס HP מי שניגשה אלי (כנראה שאינה רוקחת ) שאלה את הרוקחת אשר באותה העת ישבה במשרד מאחור עם רגליה על השולחן האם קיימת המשחה והרוקחת (בשם וידיאן) אמרה לה תגידי לו שצריך מרשם. מכיוון שידעתי שאין צורך במרשם דרשתי שהרוקחת תואיל בטובה לקום על רגליה ותשרת אותי - הרוקחת קמה ומאחר שאמרתי לה שאני יודע שאין צורך במרשם הלכה והביאה לי את המשחה. ברוב חוצפתה לאחר ששאלתי אותה מדוע היא אמרה שצריך מרשם ענתה הרוקחת וידיאן שהיא אינה חשה בטוב . זהו שירות לקוחות שערוריתי כאשר רוקחת מחליטה להגיד ללקוח שיש צורך במרשם בעת שהדבר אינו נכון רק מכיוון שלא בא לה לקום ממרבצה .
עלבון סוג הנזק :
פיצוי + טיפול ברוקחת פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על המקרה שתיאר מר ריבן וכן על הרושם שהתקבל, כפי שעולה מפנייתו.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

אין ספק כי השירות כפי שתיאר הלקוח בפנייתו הינו חריג.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר אוחיון, שוחח עם הלקוח וטיפל בפנייתו באופן אישי.

מר אוחיון, ציין בפנינו כי ידאג לחדד בפני הרוקחת שציין הלקוח את נהלי איכות השירות, על מנת למנוע הישנות מקרים כגון אלה בעתיד.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושת הלקוח ולתקן את הרושם שנוצר, אנו שמחים לשלוח לביתו שוברי מתנה ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת להעניק חווית שירות מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה