פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
גילה ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך הנ"ל רכשנו בקבוקי של MAM המחיר 43.99 ש"ח , לאחר כמה ימים ביקרתי בסניפכם במלחה בירושלים ושם המחיר הוא 36 ש"ח . כיצד יש פער של 8 ש"ח במוצר בסכום שכזה???
כספי סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על הרושם שקיבלה הגב' שושן, בנושא מדיניות המחירים בסופר-פארם.

במסגרת האידיאולוגיה היחודית של סופר-פארם, ובמטרה להתאים לדרישות הצרכן ולעודד תחרות מקומית עם רשתות וחנויות מתחרות, לכל מנהל סניף שיקול דעת בהוזלת מחירו של מוצר ובעריכת מבצעים מקומיים, בלעדיים ללקוחות הסניף. זאת, בנוסף למחירים המפורסמים בעיתונות הארצית ובעלוני הרשת.

לפיכך, ייתכנו הבדלים במחירו של מוצר מסויים בין הסניפים השונים, אך עד לגובה המחיר "המומלץ לצרכן" הקבוע במחירון הספק.

מבדיקה שערכנו בעקבות פנייתה, נמצא כי מחיר המוצר שציינה בסניף סופר פארם גילה תואם למחיר המחירון של המוצר.

אנו מתנצלים על אי ההבנה שנפלה ועל הרושם שנוצר בשל כך.

יחד עם זאת, על מנת לשפר ולו במעט את תחושת הלקוחה ואת הרושם שנוצר, אנו שמחים לשלוח לביתה כרטיס טעון ע"ס 10 ש"ח, בגין ההפרש שציינה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה