פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רצון ועזרה במתן כדור רפואי אורגינל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך זה פניתי לסופר פארם על מנת לקנות את הכדורים הכרונים שהינני לוקחת שמתי לב שאזלו לי הכדורים כדור בשם ציפרלקס 10 מ"ג בבית המרקחת נתקלתי ברוקחת אנטיפטית שלעולם אינה מחייכת בשם אימאן עלי ניתן לי כדור חליפי שקופת חולים כללית מנפקת ( תרופה גנרית) יש לציין שאני רגישה לכדור הגנרי ובאופן קבוע הנני רוכשת את הכדורים בסופר פארם בלבד הרוקחת ציינה בפניי שאין במלאי של קופת חולים ציפרלקס אורגינל אז פניתי אלייה ואמרתי לה שהרוקחים מכירים אותי כיוון שהנני לקוחה קבועה בסופרפארם ותמיד דואגים לעזור לי ולתת לי מהמלאי הפרטי הרוקחת שוב פנתה אליי בתשובה שלילית שאין באפשרותה לנפק ביקשתי לנפק לי 4 כדורים ואשלם עליייהם באופן פרטי כפי שנופק לי בסופרפארם בסניף קריון בעבר אך היא אמרה שלא ניתן ביקשתי ממנה לפנות לאחראי משמרת והתשובה הייתה ברורה שאינו מתערב כיוון שאינו מבין בענינים רפואים שבתי לרוקחת וביקשתי שתתקשר לאחראית בית המרקחת טובה לפני שניסתה אמרה לי נראה אם היא תענה טובה ענתה והתשובה שקיבלתי מהרוקחת הייתה שלילית טובה אינה מסכימה לנפק לי 4 כדורים ששוב הנני מציינת סופקו לי בעבר פניתי לרוקחת ואמרתי לה ששאר הרוקחים יש לציין מלבדה שרותיים ותמין נרתמים לעזרתי ושאני לא אוותר על זה שנאלצתי לשלם עבור 14 יחידות באופן פרטי שעם קצת רצון יכלו להוציא לי מהמלאי הפרטי כפי תמיד עזרו לי בעבר וכיוון שהנני רגישה כשפניתי לרוקחת אמרתי לה שאני אפנה לגורמים המתאימים ואתלונן ושמנהלת בית המרקחת והרוקחת לא ניסו לעזור לי כלל יש לציין כי במקצועי הנני אחות וכאשר לא לוקחים את הכדור יש תופעות לוואי כי הגוף רגיל זה דבר ידוע אם זה היה אחד מבני המשפחה של מנהלת בית המרקחת או הרוקחת 4 כדורים כדי לעזור להם היא הייתה נותנת אינני מאחלת לאף אדם להרגיש את תופעות הלוואי של הכדור הגנרי הנני מוחה על התנהגות אנטיפטית חסרת יעילות חסרת רצון לעזור הן של הרוקחת ובמיוחד של טובה מנהלת בית המרקחת גם אם יש נהלים ואני מבינה עקב תפקידי ישנם דברים שניתן לחרוג מהם זה לא כדור לכאבי ראש כשאמרתי לה שתמיד שאר הרוקחים יש לציין אומרים לי שאקנה בסופרפארם את הכדורים והם ידאגו לי לאורגינל כי תמיד ביום רביעי מגיעה סחורה תשובתה הייתה מי אמר לך את זה תקני בקופת חולים לא מספיק אדם נזקק לשרות מגיע לקבל אותו ונאלץ להיתקל ברוקחת אנטיפטית שרק מגנה את הרוקחים האחרים שהם לא בסדר שבעצם היא הלא בסדר ואין קשר לנהלים היא לא ניסתה אפילו לעזור אני מוחה על ההתנהגות ולא מאחלת לאף אחד להתקל בזה שהוא זקוק לכדור ולא מוכנים לעזור לו
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על המקרה שתיארה וכן על הרושם שהתקבל, כפי שעולה מפנייתה של הגב' מיילר כהן.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

אנו מתנצלים על אי ההבנה שנפלה לגבי ניפוק התרופה באופן פרטי ועל הטרחה שנגרמה ללקוחה כתוצאה מכך.

פנייתה הובאה לתשומת ליבו של מנהל הסניף, אשר ציין בפנינו כי ידאג לרענן את הנהלים בפני צוות עובדי בית המרקחת, על מנת למנוע הישנות מקרה כגון זה בעתיד.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה ולתקן את הרושם שנוצר, שלחנו לביתה כרטיס מתנה ע"ס 100 ש"ח, בגין ההפרש שציינה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה