פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע חברות משולב שלא מומש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנת, פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל נכנסתי לסניף הסופרפארם עם כרטיס הנחות של דאב/יוניליבר המעניק 25% הנחה + כפל מבצעים על דיאורדורנטים של דאב לבעלי כרטיס ויזה לייפסטייל. כשהגעתי למדף הדיאורדורנטים הספציפי, מצאתי שהסופרפארם יצא במבצע של 1+1 על דאורדורנטים מסויימים של דאב; בנוסף לקחתי יח' דאורדורנט דאב מסוג אחר. כשהגעתי לקופה, נאמר לי שאני יכולה לקנות עם ההנחה רק אחד משני הסוגים- למרות כפל המבצעים שצוין בכרטיס. אבל יותר מכך, לא הצליחו הקופאיות להעביר את הכרטיס בקופה ובסופו של דבר לא קיבלתי שום הנחה. בפועל קניתי את הזוג במבצע 1+1 ונאמר לי לפנות לשירות הלקוחות של יוניליבר (מס' 1-800 ע"ג הכרטיס; כשהתקשרתי עוד בקופה מוקד השירות היה כבר סגור). יום למחרת כבר התקשרתי למוקד והשאלה הראשונה שלי היתה אם פג תוקף המבצע- נאמר לי שלא ואז פרסתי את תלונתי. לקחו ממני פרטים ואמרו לי שיחזרו אליי. מאז ה- 6.10, יותר מ-10 ימים לאחר המקרה, אף אחד לא טרח לחזור אליי וגם לא להשאיר הודעה במשיבון שלי, למרות שציינתי שניתן גם להשאיר אצלי הודעה. המבצע עצמו 'תופס' רק למשך חודש אוקטובר ואני מבחינתי, נואשתי ממימוש המבצע. חבל על הרושם הרע שחב' יוניליבר משאירה על הלקוחות בכלל
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי, חזרה ללקוח ועדכונו לגבי מבצע זה בפרט ולגבי מבצעים אחרים שהיו בכרטיס פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות שנגרמה לגב' טיילור, וכן על כי לא עלה בידה לממש את המבצע שציינה.

בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.

כחלק מכך, אנו משקיעים מאמצים רבים בהדרכות בנושא העלאה והורדת מבצעים, אופן תמחור המוצרים, חשיבות הקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון ועוד.

אנו מתנצלים במידה ונפלה אי התאמה כלשהי במקרה שתיארה הלקוחה, ומנחים את עובדי הרשת במקרה מעין זה לאפשר ללקוח לרכוש את המוצר במחיר הנמוך.

בעקבות פניית הלקוחה, נדאג לרענן את הנהלים בקרב צוות עובדי הסניף.

כמחווה של רצון, אנו שמחים לשלוח לבית הלקוחה כרטיס מוטען בסך 20 ₪, למימוש בכל סניפי הרשת, כנגד ההפרש שציינה בפנייתה, וכן, שוברי מתנה ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.

תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה