פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בדבר מבצע לבושם נושא התלונה:
ש. רונית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
קראתי מודעת פרסום בעיתון כי בשמים ספציפיים נמכרים ב 199 ש"ח וביניהם בושם ואן קליף 100 מ"ל. ניגשתי לסניף בדיזינגוף-גורדון ת"א ועל המדף הופיע המחיר המלא ללא איזכור לכך. פניתי לאחת המוכרות ושאלתי אם לבושם הנ"ל ישנה הנחה ונעניתי בפליאה "מה פתאום". אמרתי שראיתי פרסום ובו מופיע במפורש הבושם הנ"ל. היא הכחישה שלא יכול להיות. החלטתי להתעקש ודרשתי שתברר. ביררה מול אחראי בסניף והתברר שאכן יכול להיות, אך כדאי שהיא תעביר את הבקבוק בקופה ואם המחשב יזהה כמבצע אז אכן יש. היא עשתה זאת והפלא ופלא, המחשב אישר את המבצע. מאושרת יצאתי רגע לכספומט וחזרתי לקופה ועמד שם מוכרן אחר וביקשתי לשלם על הבקבוק. הוא העביר אותו ודרש מחיר מלא של מעל 300 ש"ח! מבולבלת ותמהה הסברתי לו שאך לפני 2 דקות התברר שעל בושם זה חל מבצע של 199 ש"ח!!! הוא תקתק משהו ואכן אישר לי את מחיר המבצע! לכם הנהלת סופרפאם יש לי להגיד שלא יתכן דבר כזה שאתם מפרסמים מבצע והמוכרנים והקופות לא מעודכנים בכך. יוצא מצב שמי שלא יודע על המבצע יוצא לו לשלם מחיר מלא ומי שלא מתעקש כמוני - מפסיד.. אתם מטעים את ציבור הלקוחות. אומנם כספית יצא שהרווחתי, אך המעמד לא היה לי נעים, להתווכח על מבצע ליד לקוחות ולדרוש לעצמי משהו שלא מגיע לי. תלונה זו היא לגמרי מבחינתי שירות לציבור.
עלבון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על הרושם שהתקבל, כפי שתיארה הגב' ש. בפנייתה.

בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.

כחלק מכך, אנו משקיעים מאמצים רבים בהדרכות בנושא העלאה והורדת מבצעים, אופן תמחור המוצרים, חשיבות הקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון ועוד.

אנו מתנצלים על התחושות שתיארה הלקוחה והרושם שהתקבל.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר לשץ, שוחח עם הלקוחה והתנצל באופן אישי.

מר לשץ, ציין בפנינו כי ידאג לרענן את הנהלים בפני צוות העובדים על מנת למנוע הישנות מקרה מעין זה בעתיד.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה