פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לאפשר להישתמש בשירותים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ,רח' החרושת צומת וולקן כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/10 בשעות הבוקר נכנסתי עם תינוק בן חצי שנה על היידים לאותו סניף על מנת לעשות קניות (לקוחה קבועה של סופר פארם).שאלתי את הקופאית-איפה השירותים,ועל זה נענתי -שאין שירותים בסניף ושאלך לחפש בחנויות הסמוכות.קשה מאוד להאמין שאין שירותים בסופר פארם בסניף כך כך מרכזי,והסירוב להשתמש בו תמוה ולא מובן!!יצאתי מהסניף לחפש שירותים "במקום אחר" ולא חזרתי לשם להמשך הקניות.לא נראה שגם בעתיד אחזור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יחס אנושי לכל לקוח!! פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בשרות ללקוחות ושיפורו באופן מתמיד, והצטערנו לשמוע על אי הנוחות שנגרמה לגב' סטירט, כפי שתואר לעיל.

הוראות משרד הבריאות אינן מאפשרות שימוש בשירותים הממוקמים בבתי המרקחת.

יחד עם זאת, שירות טוב מתבטא ביכולת להפעיל שיקול דעת וגמישות במקרים חריגים.

אנו מתנצלים במידה והדברים לא נמסרו בצורה אדיבה וברורה, וכן על הרושם שקיבלה הגב' סטירט.

פנייתה הובאה לתשומת ליבה של מנהלת הסניף אשר הביעה את צערה על התחושות שתיארה הלקוחה.

המנהלת הדגישה כי תרענן בפני צוות עובדי הסניף את הנהלים בנושא, וכן תנחה אותם להפעיל שיקול דעת וגמישות במקרים המתאימים.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה ולתקן את הרושם שנוצר, אנו נשמח לשלוח לביתה שוברי מתנה ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.

תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה