פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אריזה ריקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 09.11.10 רכשתי חבילה של עדשות מגע יומיות של גונסון &גונסון
מספר 4.5- בעלות של 220 ש"ח במזומן בשעה 14:30.
הבוקר כאשר באתי לפתוח את החבילה גילית כי היא ריקה!!!
מיותר לציין כי אני נוצרה בעיה גדולה :
לנהוג בלי לראות זה לא מומלץ...
יש לי שני ילדים שצריכים להגיע לגן ואני לעבודה!!! ואני תקוע בלי יכולת לראות!!!!
אני מצפה להתייחסות בהקדם!!!
ועוגמת נפש גדולה! סוג הנזק :
לקבל את כספי + ואת המוצר פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתו של מר אביב, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקפידים על סטנדרטים גבוהים במיוחד בעת בחירת מגוון המוצרים עבור לקוחותינו, ממיטב החברות המובילות.

שמחנו לשמוע כי עם פניית מר אביב לסניף, טופל באופן אישי ע"י עובדת הסניף לשביעות רצונו המלאה.

למען הזהירות, פניית הלקוח הובאה לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים ברשתנו, לשם עריכת בירור והפקת לקחים במידת הצורך.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושת הלקוח ולתקן את הרושם שנוצר, אנו שמחים לשלוח לביתו שוברי מתנה ממיטב מוצרי Life מבית סופר-פארם.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.


תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה