פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר מקולקל שנרכש בסופר פארם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי קרם ידיים של קלרינס.שבוע אחרי שימוש גליתי שיש לו ריח מאוד לא נעים.בגלל שאני משתמשת באותו מוצר כבר מעל שנה , אני מכירה את הריח שלו מצוין.אבל הפעם זה היה קרם מקולקל והשימוש בו הפך לבלתי אפשרי.
הלכתי להחזיר את המוצר אבל בחנות סירבו בגלל שלא הייתה לי קבלה או קופסה.
הסברתי שיש לי המון תכשירי טיפוח בבית ולא נשמע לי הגיוני לשמור את כל החשבוניות וקופסאות עד סוף השימוש.על זה נאמר לי שאין מה לעשות , ואני יכולה לזרוק את המוצר כי בחזרה הם לא יקבלו כי אין להם מה לעשות בו.
מעניין מה היה לעשות בו אם הייתה לי חשבונית ...הסברתי שוב שהם חייבים לקבל את המוצר חזרה אפילו אם הוא לא מתאים או שיש לי אלרגיה ופה אנחנו מדברים על מוצר פגום שמכרו לי.את התשובה לא קבלתי.
כתבתי מייל לחברת קלרינס בצרפת עם השאלה מה המדיניות שלהם במקרים שמוכרים את המוצרים שלהם ואחרי זה מתנהרים מאחריות.
אשמח גם לקבל תגובה מסופר פארם ומיבואן הרשמי של קלרינס.
זה לא עניין של 100 ש"ח ,זה מאוד עקרוני
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר ,פיצוי. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' דוידוף, כפי המתואר לעיל.

מדיניות החזרת המוצרים בסופר-פארם ליברלית במיוחד. אנו מאפשרים החזרות של מוצרים שנרכשו בסופר-פארם עד 60 יום מיום הקניה כנגד הצגת חשבונית הקניה או אישור החלפה או כרטיס אשראי שבו נרכש המוצר.

במידה והלקוח לא מציג אחד מהנ"ל, ההחזר הוא ע"פ מחירו של המוצר במבצע הנמוך שנערך ב- 60 יום האחרונים.

אנו מקפידים לציין זאת במפורש על גבי שילוט המוצב בכל קופות הרשת.

לדאבוננו, מאחר וגב' דוידוף לא הציגה אישור החלפה או כל הוכחת קניה אחרת ברשת, וכן מאחר והמוצר שביקשה להחזיר הינו ללא אריזה ואינו נושא זיהוי של סופר-פארם (מדבקת מחיר/מיגון) או תוית יבואן, לא נוכל להענות לבקשתה, בהתאם לנהלים האמורים.

יחד עם זאת, במידה וגב' דוידוף, תוכל לאתר את תאריך הקניה המדויק, סניף הרכישה ואמצעי התשלום בו נעשתה הרכישה, נשמח לנסות ולאתר בעבורה העתק חשבונית הקופה על מנת לטפל בפנייתה באופן אישי לשביעות רצונה המלאה.

לצערנו, ביצענו 4 ניסיונות להשיג טלפונית את הלקוחה, אך ללא הצלחה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה