פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי והעלבה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
קניון הזהב ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הילה מבית הטבע פגעה בי שרכשתי בבית המרקחת שאלתי על מארז סיף אחרי שרכשתי גם בבית המרקחת וגם בלנקום וצעקה תחזרי לקוסמטיקה פה אין מארז סיף אז הערתי לה היא אמרה בגיל 50 לא משתנים זה אני!!!!בושה יותר אני לא יכנס לשם יחז כזה !!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בנדרש פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתה של גב' דדוש, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי המקרה כפי שתיארה הלקוחה בפנייתה הינו חריג.

אנו מתנצלים על התחושות שתיארה הגב' דדוש.

מבירור שערכנו בעיקבות פניית הלקוחה עם העובדת שציינה, היא הדגישה בפנינו כי לא היתה לה כל כוונה לפגוע בתחושות הלקוחה ובמידה ונעשה כן, הביעה את התנצולתה הכנה.

למען הזהירות, ביקשנו מהעובדת לנהוג במירב הרגישות והסבלנות בעת מתן שירות ללקוחותינו בעתיד.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה, שמחנו לשלוח לביתה סט ספא ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה