פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא זיכוי בחשבון!! נושא התלונה:
‏שבת ‏25 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
ירקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הסניף המדובר הוא סניף ירקונים , המקרה קרה היום בשעה חמש בערב.
הגעתי לחשבון בקופה, במקום קופאי בקופה היה מחסנאי שעשה רצף של טעויות , ובכל טעות טען לעובדה שהוא לא קופאי אלא מחסנאי , אחרי ששילמתי הסתכלתי בקבלה וראיתי שחויבתי על מאה חמשים שח שלאן רכשתי. קראו למנהלת המשמרת וזו טענה שאני לא יכולה לקבל החזר באשראי אלא רק זיכוי מאחר ומחצית מקנייתי הייתה בתווי קנייה. לא מקובל דבר כזה!!!!!!!!!! חוייבתי על מוצרים שלא רכשתי , ואתם הייתם צריכים למצוא דרך לזכות לי את החשבון! אין שום סיבה שירד לי מהאשראי ובגלל טעות של סופרפארם!!!

אני מנסה בשעה האחרונה להתקשר במשך שעה שלמה אין מענה!
בנוסף , עיכבו אותי , דיברו אליי שלא בכבוד, ובסופו של דבר את הנייר טואלט שרכשתי השאירו בקופה, לא קיבלתי אותו!!

כספי סוג הנזק :
כספי + החזר המוצר שנשכח פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על אי הנוחות והטרחה שנגרמה לגב' חגבי, כפי שתיארה בפנייתה.

בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.

אנו מתנצלים במידה ונפלה אי הבנה כלשהי בעת ביקורה האחרון של הלקוחה בסניף סופר-פארם ירקון סנטר.

שמחנו לשמוע כי אם פנייתה לסניף, מנהלת הסניף, הגב' קוטק, שוחחה עימה וטיפלה בפנייתה באופן אישי.

כמו כן, מנהלת הסניף הדגישה בפנינו כי תדאג לרענן את הנהלים בקרב צוות עובדי הסניף, על מנת למנוע הישנות מקרה מעין זה בעתיד.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.

תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה