פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת בושם ב"סופר פארם" הכולל שובר הנחה ע"ס 50 ₪ . נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה- 07/01/2011 בעלי ואני ביקרנו ב"סופר פארם" בקניון "אבנת" בפ"ת, ביצענו קנייה יחסית גדולה של מוצרי תינוקות ועוד מספר מוצרים, שבהם רכשנו עבורי בושם של "Dona Karen" בעלות של 509 ₪ ולאחר הנחה של 50% המחיר הסופי היה 254.5 ₪. כאשר ניגשתי לשלם על הבושם שילמתי 204.5 ₪ בכרטיס לייף סטייל ועוד 50 ₪ עם הצגת קופון הנחה (אשר קיבלתי אותו בחודש שעבר בעקבות קניה גדולה שביצעתי) וכך שילמתי על הבושם 254.5 ₪ (כולל השובר).
בחזרה הביתה התחרטתי על הבושם הנ"ל והחלטתי להחליפו לבושם אחר.
מייד למחרת ביום שבת 08/01/2011 נסעתי ל"סופר פארם" ירקונים ושם מצאתי בושם אחר שמחירו מגיע לאותו מחיר לאחר ההנחה 255 ₪ . בהגיעי לקופה נדרשתי לשלם בנוסף 50 ₪ כביכול את (קופון ההנחה). ולמהה???
שאלתי את העובדת במקום ששמה אלינה – דיילת פנים מדוע אני צריכה להוסיף עוד 50 ₪ כאשר הבושם שאני מחליפה הוא באותו מחיר 255 ₪. לטענתה, השובר של ה- 50 ₪ היה מתנה ולא ניתן לממש אותה פעם נוספת. כשניסיתי להסביר לאותה דיילת שאני לא מנצלת את השובר פעם נוספת אלא בסך הכל מחליפה פריט בפריט באותו סכום , נאמר לי ששילמתי על הפריט 204.5 ₪ ולא 255 ₪. כי זה הסכום שנקוב בקבלה למטה לתשלום 204.5 והשובר של ה- 50 ₪ מופיע מעל הסכום לתשלום (כגון זיכוי) והוא לטענתה לא נחשב. הרגשתי אי-נעימות ושאני מדברת לאוזניים אטומות.
ביקשתי לדבר עם האחראי במקום. הגיע בחור בשם איימן – מנהל המשמרת. כאשר ניסיתי להסביר לו גם שה – 50 ₪ (הקופון) זה גם כסף אשר ניתן לי בעקבות הקנייה שביצעתי ולא קיבלתי את זה מהרחוב....מבחינתי השובר היה למימוש כספי לכל דבר ב"סופר פארם". ומה עוד שבכדי לממש את השובר (50 ₪) הייתי אמורה לעשות קנייה מעל 200 ₪ .
שוב הרגשתי עוגמת נפש, איימן מנהל המשמרת אמר שהקופה יותר חכמה ממנו וממני ולא היה מוכן להקשיב לי בכלל או לנסות להבין אותי בתור לקוחה.
אז מה קורה פה????? ביום שישי רכשתי את הבושם ב – 255 ₪ (205 בכרטיס אשראי + 50 ₪ שובר) וכבר ביום שבת אני צריכה לשלם על הבושם 300 ₪. למה?
הרי לא ביקשתי את ה- 50 ₪ בחזרה ו/או זיכוי עבור השובר, בסה"כ רציתי להחליף פריט בפריט באותו סכום!!!
זה היחס שאני אמורה לקבל בתור לקוחה ותיקה שלכם ?? למה כל הלקוחות שעמדו בתור בסופר פארם היו צריכים לשמוע את השיחה הלא נעימה ואת התשובות הלא- אכפתיות שענה לי איימן (מנהל המשמרת).
שוב, אני לקוחה ותיקה מאוד שלכם, יש לי 2 ילדים ואני מבצעת קניות רבות וגדולות ב"סופר פארם" ועד היום לא נתקלתי ביחס משפיל שכזה.
אבקש להתייחס בכובד ראש לנושא .
עלבון + כספי סוג הנזק :
פיצויי על העלבון ועוגמת הנפש שנגרמה לי פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות והטרחה שנגרמה לגב' בייבסקי, כפי המתואר לעיל.

בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.

אנו מתנצלים במידה ונפלה אי הבנה כלשהי בעת ביקור הלקוחה בסניף.

שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף, יצרה קשר עם הלקוחה וטיפלה בפנייתה באופן אישי.

בעקבות פניית הלקוחה, נדאג לרענן את הנהלים בפני כל צוות העובדים על מנת למנוע הישנות מקרה מעין זה בעתיד.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה