פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע סופר פארם מחלקת 500,000 ש"ח נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ערכתי קניה בסך של 354ש"ח.
הקופאית הציגה לי כרטיס ועידכנה אותי שבקניה הבאה בסך של 99 ש"ח, אהיה זכאי להשתתף בהגרלה.
לא הבנתי מדוע אינה יכולה להעביר את הכרטיס מיידית, לטענתה תנאי המבצע הם כאלה שרק בקניה הבאה אהיה זכאי להעביר הכרטיס ולבדוק אם זכיתי במסגרת המבצע.
לידי עמדה לקוחה אחרת, שהגיע עם גזיר כרטיס מעיתון סוף השבוע, ולהפתעתי בעבור הקניה של 120 ש"ח שלה מיד העבירו את כרטיסה, ללא התנית קניה.
כשתהיתי מדוע היא כן ואני לא, נמסר לי שמי שקנה עיתון של סוף שבוע, בעיתון היה פירסום של סופרפארם וצורף לו כרטיס מבצע (המבצע אינו של העיתונים)!!!!

פניתי למחלקת פניות הציבור (לגב' הדס), ולאחר בירור שהם ערכו הם הצדיקו את הסניף בטענה שאלה תנאי המבצע.

כאשר התלוננתי שהם יוצרים העדפה של לקוחות שקוראים עיתונים במבצעי הסופרפארם על לקוחות קבועים והקונים בסכום גדול, נמסר לי כי כך סופרפארם עורכת את הפרסום וכך היא מגיעה ללקוחות.

ממש מבצע מוזר. בטוחני שכמוני יש עוד לקוחות שירגישו נפגעים על יצירת העדפת לקוחות הקוראים עיתונים, וברור שחלק יאבדו את הכרטיס שהם מקבלים או ישכחו אותו לקראת קנייתם הבאה.

מעבר לכך מי שקנה ב99 ש"ח זכאי להשתתף בהגרלה אחת וכנ"ל מי שקנה בסכומים גבוהים זכאי להשתתף בהרגלה פעם אחת!!!!!
כלומר עדיף לחלק את הקניה על פני מספר ימים מאשר לרכז קניות גדולות ליום אחד.
חכם מי שחשב על המבצע ותנאיו, אני מציע להנהלת הסופרפארם לתת לו את פרס "חשיבת השנה" ופרס "יצירת לקוחות ממורמרים שאינם קוראי עיתונים".

כל כך פשוט היה לעשות את המבצע כפי שנוהגות חברות אחרות.
קנית בסכום מסויים,הפרס מתברר על המקום.
קנית בהיקף גדול, זכיתי להשתתף בהגרלות על פי היקף הקניה.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
ברגע שמקבלים את הכרטיס להעבירו בקופה ולבדוק זכיה. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה