|
|
|
|
|
|
רמת שרות של הרוקח |
נושא התלונה: |
אינון מקס |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שדרות ירושלים יפו |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביקשתי מהרוקח תרסיס לעצירת דימום. חתך בגילוח וכו. "אין דבר כזה ואם יש אתה חייב מירשם" ענה לי סמיר הרוקח, לאחר שעמדתי בתור כ14 דקות, בעודי מתכוון לצאת ראיתי על המדף היכן שמונחות התרופות ללא מירשם רופא, את מבוקשי, בחרתי את התרסיס שרציתי וניגשתי לרוקח ועידכנתי אותו. רמת השרות והזילזול בלקוח כפי שניתקלתי ברוקח זה לא ראוי שימשיך לעבוד שם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר פארם שירות לקוחות
, תגובה:
|
אושרת נבו כהן- מנהלת מ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את פניתו של מר מקס, כפי המתואר לעיל.
שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר קליימן, שוחח עם הלקוח וטיפל בפנייתו באופן אישי.
מר קליימן, הדגיש בפנינו כי ידאג לחדד את הנושא בקרב צוות העובדים, על מנת למנוע הישנות מקרה כגון זה בעתיד.
אנו מקווים כי בביקורו הבא של הלקוח בסניפינו, יזכה להנות מחווית קניה כפי שנהוג ברשת סופר פארם.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|
|