פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בחולים נושא התלונה:
שמחה  רועי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סניף סופרפארם נצרת עילית דודג'סנטר.
הסניף מקפיד שלא להחזיק תרופה חשובה לדלקת פרקים ומחלות נוספות.
methotrexate שמה.
אחרי מספר פעמים בהן הגעתי ונתקלתי בסירוב שאלתי את הרוקח/ת למה אין להם את התרופה.
תשובתו :
"זאת תרופה שמעט חולים מבקשים אותה ,על כן אייננו מחזיקים אותה ,תוכל לנסות בסניפים אחרים "
כשהקשתי עליו בענין ההטרחה וחוסר השירות הבסיסי אמר:
"אין חוק שמחייב אותנו להחזיק כל תרופה"!
התפלאתי וביקשתי לדבר עם המנהל אך גם זה לא היה ניתן.
לפיכך הודעתי כי אפנה להנהלת הרשת ואבקש תגובתה.
בזבוז זמן ופגיעה בחולים. סוג הנזק :
החזקת התרופה ,ברשת כה גדולה היא לא תירכש לשווא והחולים הסובלים מדלקת הפרקים יוכלו לקבלה בנוחות. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

הצטערנו לשמוע על חוסר בתרופה שציין מר שמחה ועל תחושותיו.

לצערנו, אין באפשרות בתי המרקחת להחזיק בכל מלאי התרופות.

יחד עם זאת, ניתן להזמין בעבור הלקוח את התרופה המתבקשת, בהתאם לצורך.
צוות הסניף ישמח לעדכן באופן אישי את הלקוח עם קבלת התרופה לסניף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה