קבלת מוצר שונה מהמוצר שבחרתי לקנות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון רמת אביב |
כתובת: |
קניון רמת אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/9/2011 בשעה 13:42 ביקרתי עם חברתי בסופר פארם קניון רמת אביב במטרה לקנות את הבושם שהומלץ לנו!,בידלישס של dkny שהינו הבושם החדש של החברה ,אריזת זהב עם פס ירוק. חברתי קנתה את הבושם הגדול 100מ"ל ויחד איתו בושם נוסף, היא שילמה בכרטיס לייף סטייל עם השובר הנחה של 50 ש"ח ושלמה על כך בכרטיס לייף סטייל שלה שמספרו 4563,מספר הקבלה שלה 4099181.
אני שילמתי שתי דקות אחריה דהיינו בשעה 13:42 לערך, על אותו הבושם רק 50 מ"ל ועל בושם נוסף:מרינה דה בורבון, מכיוון שבחרתי את הבשמים בקפידה, כשהיגעתי הביתה פתחתי מיד את הבושם ,יום מאוחר יותר הרחתי שוב את הבושם וראיתי שהבושם ששילמתי עליו הוא גולדן דלישס שהעטיפה שלו גם מוזהבת אבל עם פס מוזהב-צהוב במקום הפס הירוק, ומכיוון שהיו באותה עת בסופר פארם עשרות נשים שהדיילות התיזו עליהן בשמים והניחו אותם על השולחן בקופה כנראה כאן נבעה הטעות, מכיוון שאני לקוחה וותיקה של לייף סטייל,קיבלתי על קניות בכרטיס לפני כחודש סך של 505 ש"ח על ממוצע קניות חודשי, אגב שילמתי על שני הבשמים על ידי ה-50 ש"ח בשובר ועוד 100 ש"ח בשובר המתנה של לייף סטייל ואת הסכום הנותר בכרטיס לייף סטייל שלי שמספרו 4933. אין לי ספק שלא תהייה לכם בעייה לשחזר את החשבוניות שלא נשמרו על ידינו בטעות,מכיוון שקנינו בשמים שהרחנו,אודה לכם מאוד כחברה שמכבדת את לקוחותיה המתמידים שתשלחו אלי תשובה על תלונתי על מנת שאוכל להגיע לסניף סופר פארם ולהחליף את הבושם גולדן דלישס בבושם בידלישס כמובן באותו הגודל כי זאת היתה בחירתי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מכתב להחלפת הבושם לבושם בבחרתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|