פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מופקע ב 60% על תוסף מזון נושא התלונה:
שוורץ דוד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
כוכב יאיר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
"דיילת" של הסופרפארם בשם זהבה, דחפה לי, פשוט כך, דחפה לי תוסף בשם כורכום 3 והפליגה בשבחו , במחיר 190 ש"ח "וסידרה " לי "הנחה " של 10%.במקרה היום ראיתי את התוסף ללא כל הנחה בבית מרקחת ב 124 ש"ח, נכנסתי לזאפ וגיליתי שהמחיר בשוק נע בטווח 126-134 ש"ח כלומר סופרפארם עושקת ב- 50% את הצרכנים, והגרוע מכל, יוזמת דחיפה שיווקית של דיילת (זהבה בכוכב יאיר ). בושה וחרפה , אני מהיום מחרים את סופרפארם ובכל פורום מתכוון להפיץ את הסיפור. דוד שוורץ
השפלה כלקוח אידיוט סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתו של מר שוורץ באשר לנושא מחירי המוצרים ברשת.

מחירי המוצרים בסופר-פארם נקבעים על פי מחיר "המומלץ לצרכן" הקבוע במחירון הספק, ובמרבית המקרים אף מתחת למחיר זה.
ככל שאין מחיר "מומלץ לצרכן", מחיר המוצר נקבע על פי מתח הרווחים המקובל, ביחס ישר לעלות המוצר לחנות ובהתחשב במחיר השוק של המוצר ובתחרות המקומית.

מבדיקה שערכנו בעקבות פנייתו של מר שוורץ, נמסר כי מחיר המוצר שציין בסופר-פארם כוכב יאיר, תואם למחיר המומלץ לצרכן הקבוע במחירון של הספק.

כפי שמר שוורץ ציין את מחירו המוזל של המוצר ברשת המתחרה, כך גם ניתן למצוא בחנויות סופר-פארם פריטים רבים במחירים נמוכים ממחירי הרשתות המתחרות.

יחד עם זאת, לפנים משורת הדין וכמחווה שירותית, על מנת לשפר את תחושת הלקוח, אנו שמחנו לשלוח לביתו, כרטיס מתנה בסך 60 ₪, למימוש בכל סניפי הרשת, החזר עבור ההפרש.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.

תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה