פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת לקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הגושרים גליל עליון כתובת:
ק. שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעתון המקומי ( מידע שמונה ) הפיצה החברה קופונים של מוצרים במחירי מבצע
תוך הזמנת הלקוחות לבוא ולרכוש את המוצרים.
לצערי הרב, כאשר הגעתי לחנות התברר לי שאזלו כל המוצרים שבמבצע!
גם כשהגעתי למחרת כבלתי את אותה התשובה.
זה לא המקרה היחידי. בחודשים האחרונים לא זכור לי שהגעתי עם קופון ביד
וקבלתי את מבוקשי! ממש זלזול מביש בלקוחות.
נסיעה מיותרת ו סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתו של מר דרור, כפי המתואר לעיל.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים ויחודיים ללקוחותינו.
אנו מקפידים להערך מראש לכל מבצעי הרשת עם כמויות גדולות של מוצרי המבצעים, על מנת לענות על הדרישה של לקוחותינו ולאפשר למספר הרב ביותר של לקוחות להנות מהמבצעים.

אנו מתנצלים על אי הנוחות והטרחה שנגרמו למר דרור, כפי שתיאר בפנייתו, בעקבות החוסר במוצרי המבצע.

פנייתו הועברה לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים ברשתנו, לשם עריכת בירור והפקת לקחים במידת הצורך.


אנו תקווה כי מקרה זה לא יפגע באמינות הרשת בעיניי הלקוח וכי ימשיך להנות מהמגוון, מהאיכות ומחווית הקניה בסופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה