פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס הקופאית נושא התלונה:
כהן חגית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,
אתמול בשעה 16:30 הגעתי לסופר פארם שבקניון הנגב בבאר שבע. על מנת להחליף מוצר. הגעתי לדיילת של רבלון שהיתה מאוד נחמדה ונתנה לי מוצר מתאים יותר, וליוותה אותי לקופה על מנת להחליף את המוצר באחר. הייתה שם קופאית בשם אילנה שישבה בפנים חמוצות, לא חייכה ונתנה תחושה מאוד לא נעימה. היא קראה ברמקול לאחראית משמרת על מנת שזו תעביר את הכרטיס שלה והיא תוכל להחליף לי את המוצר. בחלוף דקות ארוכות בהן אחראית המשמרת לא הגיעה , שאלתי את הקופאית אם אפשר לבדוק מה קורה , ולתדהמתי הרבה הקופאית הרימה את קולה עליי ונזפה בי שאחכה כי יש בסך הכל אחראית משמרת אחת ועכשיו היא עסוקה!!לאחר שספגתי את העלבון פניתי לקופאית ואמרתי לה שאין צורך לענות באופן שכזה ושאני ממתינה דקות רבות בסבלנות, ושהיא יכולה להתנצל או לבדוק. היא מצידה שתקה ולא הגיבה. קראתי לדיילת הנחצמדה של רבלון(מוכרת ראוייה לשבח ממוצא אתיופי ששכחתי לצערי הרב את שמה) וביקשתי את עזרתה, והיא זו שקראה לאחראית המשמרת שבתוך פחות מ10 שניות העבירה את כרטיס הקסם ויכולתי לבצע את החלפת המוצר שעלתה לי בעוגמת נפש רבה בה הושפלתי אל מול הלקוחות האחרים, אף על פי שאני מאמינה שאילנה היא זו שייצגה את סופר פארם באופן מבזה
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' כהן, כפי המתואר לעיל.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר קוניבסקי, שוחח עם הלקוחה וטיפל בפנייתה באופן אישי.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה