פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצרים פג תוקף נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הרצל 52 ראשון לציון כתובת:
הרצל 52 ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר קנית מוצרים הנדרשים אני, אשתי והתינוק הגענו לקופה.
קופאי הציע לנו מבצעים מקו הקופות (הייה מאוד נחמד ואדיב) ובינהם היו מיצים טבעים של פריגת.
לקחנו בקבוק מיץ תפוחים ובקבוק מיץ תפוזים של 1.5ל. בהגעתנו הביתה שתיתי כס מיץ תפוזים. לאחר כ30 דקות הלכתי לנוח. התוררתי בשעה 4 לפנות בוקר מכאבי בטן. בבדיקה יסודית נמצע המיץ תפוזים-פג תוקף בתאריך 09 ביוני 2011
כל היום הרגשתי כאבים. בחילות ושילשולים בלי אפסקה... כמובן גם יום עבודה התפספס
מאוד מבקש לבדוק את העניין ולטפל בבעיה. אמתין בסבלנות לתשובות ההנהלה של סופרפארם.

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתו של מר נגר, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקפידים על ביצוע בדיקות שוטפות של תוקף מוצרי מזון והשתייה בסניפי הרשת ועושים כל מאמץ על מנת שהמוצרים יגיעו ללקוחותינו במצב תקין ובטוח לשימוש.

אנו בטוחים כי במידה ונמכר מוצר עם תוקף זה, מדובר במקרה חריג, ואנו בהחלט רואים זאת בחומרה.
למען הזהירות, מיד עם קבלת הפניה, נבדקו עוד באותו היום, כל אריזות המוצרים על המדף וכולן נמצאו תקינות.
כמו כן, כמשנה זהירות נוסף, דאגנו לרענן את נהלי בדיקת תוקף המוצרים בקרב כל צוות העובדים והדגשנו בפניהם את חשיבות הנושא.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוח שמחנו לשלוח לביתו חבילת שי ממיטב מוצרי לייף.

אנו תקווה כי לקוחותינו ימשיכו להנות מהאיכות, מהמגוון ומחווית הקניה בסניפי הרשת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה