פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקבוקי LIFE נושא התלונה:
חלפון שגית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
כללי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לי תינוק בן חודשיים ורכשתי בקבוקי LIFE וגם MAM ו AVENT ( אני אוהבת לנסות א הפיטמות השונות לראות מה העדיפות בכל מקרה באחד הפעמים מילאתי מים חמים בבקבוק LIFE כמות של 120 העברתי לMAM והיה נראה שיש יותר מ120 בדקתי שוב והשויתי מול AVENT מתברר שלחברת LIFE יש מידה שונה ל120 מלשאר החברות .איך זה ייתכן ? המידה צריכה להיות מדוייקת ע"מ להוסיף את המטרנה /סימילאק מי בודק דברים כאלו ?
חייב לאכוף בדיקות על הבקבוקים אם ישנה סטייה יש להוריד את המוצר מהמדף במיידי!! פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' חלפון, כפי המתואר לעיל.

סדרת מוצרי Life מבית סופר-פארם, כוללת מוצרים שנבחרו בקפידה על מנת לספק ללקוחותינו את האיכות הטובה ביותר במחירים שווים לכל נפש.

המוצרים עוברים בדיקות איכות קפדניות ואנו עושים את כל המאמצים על מנת שהמוצרים יגיעו ללקוחותינו במצב תקין ובטוח לשימוש.

מבירור שנערך עם ספק המוצר, נמסר כי המוצר תקין ומדויק.

יחד עם זאת, למען הזהירות, שמחנו לתאם את החזרת המוצר, בהתאם לבקשת הלקוחה.

כמו כן, על מנת להמתיק את תחושת הלקוחה ולתקן את הרושם שנוצר, שמחנו לשלוח לביתה שובר לתינוק, ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה