פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל וחדירה בוטה לפרטיות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אחי מאיר 1 רמ"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך- 03/11/11 בשעה - 21:40 , הגענו בן זוגי ואני לרכוש תרופה בשם "concerta"(ראוי לציין, כי אנו צורכים תרופה זו מידי חודש מזה זמן רב והיינו מצויידים בכרטיס קופ"ח, מירשם רלוונטי ות"ז כמתבקש.) הגענו לבית המרקחת עם שלושה מרשמים, עבור- בני בן ה-13, עבור בן זוגי ועבורי.
לתדהמתנו, רוקח בשם-עמאר מסרי, לקח מאיתנו את המרשמים והמסמכים המזהים והחל לדבר בזילזול מורגש ועויין! דבר ראשון ללא כל בדיקה שאנו מכירים בדרך כלל אמר: "אין לנו את התרופה" ולאחר מכן הוסיף: "אתם רוצים להגיד לי שבאתם מראשון לרמת אביב לרכוש את התרופה?!" אני בספונטניות עניתי:"ממש לא, הרופא המטפל שלנו מראשון".. בן זוגי שאל את עמאר: "מדוע אתה שואל שאלה מעיין זו? הרי יש ברשותנו מירשם ותעודות מזהות, כך שאין רלוונטיות לשאלה זו"
הרוקח לא רק שלא טרח להסביר ואו לתרץ מדוע, התנפל עלינו ליד לקוחות ושאר הצוות בהתנשאות וזילזול משפיל ואמר:"ככה בא לי! אני מחליט מה אני אשאל, לא נראה לי הגיוני שמראשון תבואו לרכוש את התרופה כאן" .
טון הדיבור שלו היה גבוה וכועס כאילו תפס תרגיל "עוקץ".
התחושה וההשפלה היו נוראים!!!
בן זוגי אמר לעומאר," אתה משפיל ומזלזל בנו, אני עו"ד ואין מצב שאעבור עם זה לסדר היום" ניסיתי להרגיע אותו באומרי שמידי חודש אנו רוכשים תרופה זו ומעולם לא נשאלנו בצורה בוטה וחשדנית שכזאת וללא שום סיבה נגלית לעין. הוספתי שהרי הינך רשאי וזכותך לוודא פרטים... והוא המשיך והוסיף: " זה מה יש! אני אחליט מה נכון או לא ואשאל מה שבא לי! אם לא מוצא חן בעניכם בעייה שלכם."
היינו נסערים מזועזעים וביקשנו את האחראי, עמאר אמר:"אני האחראי" שאלנו אם יש מישהו אחר שניתן לדבר עימו, עמאר ענה:"לא! אם אתם רוצים אתם יכולים לחכות כאן עד הבוקר, יגיע אחראי אחר"
בכל הזמן הזה עמדו אנשים נוספים שהגיעו לקבל שירות והיו עדים לכל ההשפלה וחוסר האונים ששהינו בהם בהתגוננות מתבקשת.
בן זוגי פנה לקופות הסניף ביציאה ושאל מי האחראי, אמרו לו שישנו בחור בשם אור.
חזר לבית המרקחת ושאל מי זה אור? כמובן שעמאר ואלכס שהיו תורנים לא ענו.
בחור נוסף שעזר שם אמר:"אני אקרא לו" ואכן קרא לו בכריזה.
עד אשר הגיע למקום אור האחראי הנוסף, פנה אלינו די בעצבים, אלכס, רוקח נוסף שהגיח במהלך הסיטואציה מחדר צדדי. אלכס שאל:"מה הבעיה אדון עו"ד? אני פניתי לבן זוגי באומרי לו:"אל תתדיין איתו גם הוא פונה בזילזול" אך בן זוגי מרוב שחיפש "כתובת נכונה" לא זיהה זאת והחל לספר לו את שאערה...
אלכס קטע את בן זוגי והחל להשמיע בקול רם שאלו סמים קשים ושהמרשמים שלנו הם של סמים.. אלכס לא אמר את שם התרופה רק "סמים קשים" וחזר על כך בקולניות. כל הסובבים(הלקוחות) האזינו ל"מסר הנ"ל" ואני מצאתי את עצמי משמיעה: "מדובר "רטלין לילד שלי" בכדי שלא נבוייש יותר.
בויישנו והושפלנו מאד בפרהסיה .
רכשתי רק תרופה אחת לבני מפני שעמדו על כך שאין את שלנו שזה-"concerta54" .
יצאנו מאד מושפלים ופגועים בהרגשה שנעשה לנו עוול נורא!
בבוקר ה-04/11/11 התקשרתי לבית המרקחת ברמ"ג ושאלתי אם יש את התרופה הנ"ל ונענתי בחיוב.
בן זוגי מיד נסע לשם לקח מס' ודאג לשאול לפני שפנה לבית המרקחת מישהי מהצוות של בית המרקחת אם יש 2 "comcerta54" היא בדקה וענתה לו:"כן יש שניים אחרונים" .
אלכס אשר השפיל אותנו אמש, החוויר וביקש מעופר שלא יעשה לו בעיות שינסה לפתור את הסיפור בכותלי בית המרקחת, אלכס עזב את המשמרת ויצא אחרי עופר והתחנן שיסלח לו "עשיתי טעות", עופר אמר לו שמה שהוא עשה נוגד את האטיקה המקצועית ושמאד הושפלנו....
פגיעה בשמנו הטוב, עלבון וביזבוז זמן סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' חורש בר-און, כפי המתואר לעיל.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

אין ספק כי השירות כפי שתואר ע"י הלקוחה הינו חריג ואיננו עומד בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים עבור לקוחותינו.

אנו מביעים התנצלותנו על התחושות והרושם שהתקבל.

שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף, הגב' סאיג, שוחחה עם הלקוחה והתנצלה באופן אישי.
למען הזהירות, הפניה הועברה לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים, לשם עריכת בירור והפקת לקחים במידת הצורך.

אנו תקווה כי בביקוריה הבאים בסניף, תזכה להנות מחווית קניה כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה