פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינם מכבדים את שלטי ההנחות ליד המוצרים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
פרסום על מוצר שני ב4.99 (שגם זה אינו חוקי כי אינם יכולים לתת עודף מתאים) ואינם מכבדים את המחיר כאשר מגיעים לקופה בנימוק שמרכך שיער אינו נכלל במינוח של טיפוח שיער. מה מטפח מרכך שיער ?

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:

הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' הלינג, כפי המתואר לעיל, וכן על כי לא עלה בידך לממש את המבצע שציינה.

בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.
כחלק מכך, אנו משקיעים מאמצים רבים בהדרכות בנושא העלאה והורדת מבצעים, אופן תמחור המוצרים, חשיבות הקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון ועוד.

אנו מתנצלים במידה ונפלה אי התאמה כלשהי במקרה שתיארה הגב' הלינג, ומנחים את עובדי הרשת במקרה מעין זה לאפשר ללקוח לרכוש את המוצר במחיר הנמוך.

באשר למתן העודף, עפ"י הוראות חוק בנק ישראל, ברכישה במזומן, סכום הקניה יעוגל למטה או למעלה לסכום הקרוב ביותר, שניתן לשלמו במטבע.

עם זאת, רשת סופר-פארם, כמדיניות, מעגלת את סכום הקניה כלפי מטה בלבד, ומוחזר ללקוח עודף של 10 אגורות (זאת כאשר הרכישה היא במזומן).

יצוין כי ברכישה המתבצעת בכרטיס אשראי או בשיק, החיוב הנו מדויק עד לאגורה.

אנו מתנצלים במידה והתקבל רושם שונה מהאמור לעיל.

על מנת לשפר את תחושות הלקוחה, שמחנו לאפשר ללקוחה להנות מהמבצע שציינה, אך לצערנו הלקוחה סירבה לקבל הצעתנו.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה