פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות של אופטיקה בסופר פארם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
קניון לב חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כמה חודשים קניתי משקפי ראיה בסניף קניון לב חדרה במח' האופטיקה.משקפיים במבצע של 1+1.שילמתי 1300 ש"ח.זוג אחד - שלאחר שהלכתי איתו פעמיים לעבודה (עבודה במשך 8 שעות) התחילו לי כאבי ראש וסכרכורות.הגעתי לסניף וביקשתי להחליף לא הסכימו לי כי אמרו למשקפיים האלה צריך להיתרגל!!!!!האמת לא משעתי בשום מקום ומאף אחד שצריך להתרגל למשקפיים(לאחר שאני כבר כמה שנים עם משקפיים).אבל בסדר. המשחתח ללכתעוד קצת זמן והכאבים ומרגש לא טוב המשיכו.הגעתי עוד פעם לבקש שיחליפו - לא הסכימו ( בזמן הזה פעמיים הייתי מאושפזת בהסיבות האלה)הבנתי שאין מה לעשות ואין אם מי לדבר.משקפיים נשארו במגירה ללא שימוש. לגבי זוג שני סיפור אחר - אני רואה בהם מצויין אבל כל הזמן נופלות עדשות.כל פעם אני מבקשת שיכניסו אותם במקום.וכל פעם אני רואה שמוכרת (בסניף אופטיקה) בכוח!!!!!!! מכניסה עדשה למסגרת.אמרו שעדשה לא מתאימה למסגרת שמסגרת דקה מידי ועדשה עבה לכן מסגרת לא יכולה להחזיק טוב עדשה.פעמיים שילמתי על עדשות חדשות 250 ש"ח " בחצי מחיר" הווסף עוד תשלום לסכום הכללי.(1300 ש"ח) באיזה שהו שלב שלחו אותם לבדיקה למעבדה. לאחר 2-3 שבועות החזירו תשובה" העדשות שרוטות" לכן אני שוב צריכה לקנות עדשות חדשות!!!!!!!!!! העדשות נופלת משימוש לא נכון!!!! מה זה שימוש נכון? מה הקשר לשריטות ונפילת עדשות?? פנינו לפניות הציבור ( והם פנו למנהל הסניף לפי דברי נציגה שטיפלה בנו) אני צריכה שוב לקנות עדשות ושוב בחצי מחיר!!!!!! כי מנהל סניף מחליט מה הפיתרון שינתן , איך שהיא אמרה לי " זה יורד לו מהתקציב של הסניף" אני לא בדיוק מבינה במה מדובר ומה זה הפתרון שהמנהל הסניף נותן.לא מקובל עליי תשובות כאלה. יש לי כמעט 2000 שח בחוץ (בסופר פארם בחדרה ) מבוזבזים , יש לי 2 זוגות משקפיים ששנהם לא תקינים (אני לא מוכנה להיכנס לבית חולים בגלל משקפיים!)ויש לי פיתרון מקסים מפניות הציבור של סופר פארם - תקני משקפיים חדשים!!!!!המקרה הזה לא עולה על דעתי ואני עדיין סובלת בלי משקפיים!לדעתי הלכתי למקום די טוב ודי מוכר לקנות משקפיים.שילמתי כל כך הרבה כסף ועדיין לא מקבלת אפילו זוג אחד תקין!!!!!!!!(זה בקצרה כל הזוואה שקרה לי בא ו פ ט י ק ה בסופר פארם)
ופגיעה כספית סוג הנזק :
החלפת משקפיים בזוג תקין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!שעדשות לא יפלו כל שני וחמישי ופיצוי על עוגמת נפש! פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' שרשניוק, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

שמחנו לשמוע כי צוות עובדי אופטיקה סניף קניון לב חדרה, העניקו שירות אישי בעבור הלקוחה לשביעות רצונה המלאה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת, כפי שנוהג ברשת סופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה