פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדף "ללא מרשם" - אי הצגת הסחורה במלואה (הצגת המוצרים היקרים יותר) נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
על מדף "ללא מרשם", שהפארמים כה מתגאים בו,ניתן לקנות קופסה קטנה בלבד של "אדוויל" (יש מספר שורות של קופסאות קטנות בלבד). אם ברצוני לקנות קופסה גדולה, יש לחכות בתורים הארוכים. למעשה, אין דרך לדעת שיש קופסה גדולה אלא אם קנית בעבר. עפ"י חישוב, הקופסה הגדולה יותר משתלמת: ע"י אי הצגת הקופסה הגדולה על המדף, הפארמים עושקים את הצרכן בכך שהוא קונה מוצר יקר יותר באופן יחסי, מה גם שהם מציגים מידע חלקי. מי שמעונין ברכישת קופסה גדולה חייב לחכות בתור ארוך, בדיוק מה שמדף "ללא מרשם" נועד לפתור. פניתי למספר עובדים והם אמרו כי "אין מה לעשות". נאלצתי לחכות בתור הארוך - כדי לקבל מוצר שהוא ללא מרשם.
להציג על המדף את כל המוצרים שהם ללא מרשם פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה